کد خبر: ۲۷۶۵۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: «بعد از بازی در حالی که خیلی نزدیک به آقای درخشان بودم به سمت ایشان رفتم اما راهش را تغییر داد و به رختکن رفت و برایم این موضوع بسیار عجیب بود.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از خبر ورزشي؛، یحیی گل‌محمدی این بار با ذوب‌آهن موفق شد تیم سابقش را شکست دهد. یحیی از بسیاری از مسائل ناگفته حرف زد.

 

* چرا در نیمه اول خوب بازی نکردید؟

- حساسیت بازی خیلی بالا بود. شاید این مسئله باعث شد دو تیم با احتیاط زیادی بازی کنند. ما هم در نیمه‌ اول به دنبال این بودیم که گل نخوریم.

 

* این حرف بازیکنان‌تان را قبول دارید که حضور تماشاگران پرسپولیس آنها را به برد ترغیب کرده؟

- من اعتقاد دارم حضور تماشاگر دو حالت برای بازیکن به وجود می‌آورد. اول؛ بار روانی منفی و دوم بهتر بودن از همیشه. البته برای بازیکنان من مهم نبود تماشاگر باشد یا نه!

 

* پاداش 6 میلیونی به بازیکنان تیم‌تان درست است؟

- نه ما آیین‌نامه‌ای تصویب کردیم که صعود از هر مرحله پاداش دارد. برد مقابل استقلال 2 میلیون و برد مقابل پرسپولیس 2.5 میلیون طبق آیین‌نامه ما پاداش داشت.

 

* خواب آسیا را می‌بینید؟!

- من این‌طور جواب سؤال شما را می‌دهم که به قهرمانی جام‌حذفی نزدیک شدیم. هرچند که مسابقات مدت‌ها تعطیل خواهد شد و 5 ماه دوری شاید تیم‌ها را کمی از تب و تاب بیندازد.

 

* قاعدتاً خیلی از برنامه‌ریزی فینال ناراحت هستید؟

- امسال متأسفانه بدترین برنامه‌ریزی را دیده‌ایم. نه به آنکه در فاصله 8 روز، سه بازی انجام دادیم و نه اینکه باید 2 ماه بازی نکنیم.

 

* از شادی‌های مخفی‌ات بعد از دو گلی که زدید، بگو؟

- به احترام تماشاگران پرسپولیس شادی‌ها را در خودم می‌ریختم و این خودداری واقعاً سخت بود چون همیشه عاشق طرفداران پرسپولیس بودم. می‌دانم که آنها سال‌های سختی را سپری کردند و به همین دلیل نمی‌خواستم با خوشحالی‌ام نمک روی زخم‌شان بریزم.

 

* درخشان گفته گل دوم ذوب‌آهن شانسی بوده، این حرف را قبول دارید؟

- اصلاً ‌حرف آقای درخشان را قبول ندارم. مگر می‌شود ضربه ایستگاهی که با ضربه سر یک بازیکن گل می‌شود، شانسی باشد؟

 

* به پرسپولیس طعنه زدید که با انجام یک بازی 91 دقیقه‌ای دیگر، با اومانا هم پرسپولیس را می‌برید؟

- من طعنه نزدم. اگر هم حرف زدم، منظورم این بود که گل اول را که زدیم، اومانا در زمین بود. فیلم بازی هم هست و ما آن‌قدر فشار آوردیم که اومانا دچار اشتباه شد و تحت فشار، آن اشتباه و هند را مرتکب شد.

 

* مدیرعامل ذوب‌آهن پس از برد گفته دست شما را می‌بوسد. از این تعریف و تمجید چه احساسی دارید؟

- آقای آذری قبل از اینکه مدیرعامل تیم ما باشد، برای ما مثل یک رفیق و همراه است. ایشان بعد از پیروزی ما داشت گریه می‌کرد و جوری مرا در آغوش کشید که واقعاً داشت دل و روده‌ام درمی‌آمد اما صرف‌نظر از این مسائل من خودم را برادر کوچک آقا سعید می‌دانم چون ایشان 7، 8 ماه فشار را تحمل کردند و پای ما ایستادند. ما یک تشکر ویژه به آقا سعید بدهکاریم.

 

* شما یک بار تجربه تلخ حضور با پرسپولیس را در فینال دارید. فکر می‌کنید کابوس شکست در فینال برای‌تان تکرار نخواهد شد؟

- نه، این بار کابوس تلخ گذشته برای من تکرار نخواهد شد و آن تجربه کمکم می‌کند.

 

* دوست داشتید حریف‌تان در فینال چه تیمی باشد؟

- هم نفت و هم پدیده با شایستگی بالا آمدند و من برای هرکدام از آن دو تیم ارزش زیادی قائلم.

 

* از دست درخشان خیلی ناراحتید؟

- در این مورد نمی‌دانم چه بگویم. بعد از بازی در حالی که خیلی نزدیک به آقای درخشان بودم به سمت ایشان رفتم تا به او خسته نباشید بگویم اما راهش را تغییر داد و به رختکن رفت و برایم این موضوع بسیار عجیب بود. البته شرایط آقای درخشان، شرایط بعد از باخت بود اما بی‌اعتنایی بدی به من کرد.

 

* در 10 هفته‌ای که نتیجه نمی‌گرفتید، فکر موفقیت‌های فعلی‌تان را می‌کردید؟

- ما تغییرات زیادی نسبت به سال قبل داشتیم و این موضوع به لحاظ رفاقتی، روحی، روانی و سایر مسائل خیلی سخت بود و باعث شد به لحاظ نوع بازی، نوع نگرش و جمع کردن این موارد کمی دچار مشکل شویم. ما خوب بازی کردیم ولی در چند بازی اشتباه فردی داشتیم و در چند بازی هم اشتباهات فاحش داوری گریبانگیر ما شد اما مشکلات حل شد و ما با به دست آوردن انسجام تیمی موفق شدیم دوباره برگردیم. در این راه باید از هیأت مدیره، مدیرعامل تیم و مدیرعامل کارخانه تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

 

* به نظر خیلی دوست دارید با قهرمانی به پرسپولیس برگردید؟

- چنین صحبت‌هایی مربوط به پایان فصل است. من الان یک درصد هم به پرسپولیس فکر نمی‌کنم و تا اتمام بازی‌ها با تمام وجود و تمام تمرکز در خدمت ذوب‌آهن هستم.

 

* چقدر از بازیکنان‌تان را در نیم‌فصل تغییر می‌دهید؟

- تا بعد از بازی با تراکتور هیچ تصمیمی نگرفتیم اما همین‌قدر به شما بگویم که تغییرات بسیار کمی خواهیم داشت و شاید 2، 3 بازیکن جدید بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها