کد خبر: ۲۷۶۴۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
سرمربی کروات سابق پرسپولیس گزینه مخالفان درخشان برای حضور روی نیمکت سرخپوشان است.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، روزی که حمید درخشان، به جای علی دایی سکان هدایت پرسپولیس را بر ‌عهده گرفت خیلی از هواداران این تیم خواستار حضور زلاتکو کرانچار شدند و معتقد بودند او گزینه بهتری برای هدایت تیمشان است.

 

هر چند پرسپولیس درخشان نوسان داشت ولی پیروزی در دربی باعث شد تا خیلی‌ها بگویند جای پای درخشان تا پایان فصل محکم شده است اما دو باخت پیاپی برابر نفت و ذوب‌آهن که یکی از شانس‌های اصلی این تیم برای آسیایی شدن هم در پی آن از بین رفت، باعث شد تا دوباره این موضوع شنیده شود که درخشان تنها یک فرصت دارد و اگر نتواند فولاد را ببرد باید جای خود را به مربی دیگری بدهد.

 

وقتی این شایعه را در کنار مصاحبه رئیس هیأت ‌مدیره باشگاه که برخلاف درخشان مدعی شده سرخ‌ها در جام ‌حذفی به اشتباهات خودشان به خصوص مدافعان باختند و حذف شدند نه داور و دیگر عوامل، کنار هم می‌گذاریم، مشخص می‌شود باشگاه دیگر دنبال بهانه‌جویی نیست و با حضور افراد خبره و فوتبال‌بلدی مثل جعفر کاشانی می‌خواهد راه حل مناسبی برای حل مشکلات پیدا کند.

 

در همین خصوص باخبر شدیم جمعه‌شب گذشته نشستی در یکی از خیابان‌های منتهی به نیاوران برگزار شد و طرفین به یک نام برای هدایت سرخ‌ها رسیدند.

 

زلاتکو کرانچار که این روزها برای کار در رده ملی به ناسازگاری با فرهنگ ایران متهم شده، مشکلی برای کار در تیم باشگاهی پرسپولیس ندارد؛ حتی آنها که در این جلسه نشسته بودند به دستیاران کرانچار در پرسپولیس هم رأی دادند.

 

گزینه اول محمد خاکپور، گزینه دوم مهدی مهدوی‌کیا که به طور لفظی حضور در کمیته فنی باشگاه را هم پذیرفته و البته علی کریمی که می‌تواند با حضورش روی نیمکت این تیم به آشتی مجدد هواداران با تیم هم کمک شایانی کند.

 

اگر آن طور که ما از داخل جلسه شنیدیم درخشان و پرسپولیس نتوانند این هفته فولاد را ببرند، کار کرانچار با این تیم قطعی خواهد بود و نیم‌فصل دوم این مربی کروات هدایت سرخ‌ها را بر عهده خواهد داشت مگر اینکه درخشان مثل دربی ببرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها