کد خبر: ۲۷۶۳۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس از اتفاقات رخ داده طي 10 روز اخير براي اين تيم بسيار ناراحت و شاکي است. بخصوص دستگيري حميد رضا سياسي که عصر امروز رخ داد.
به گزارش 598، خوردبین در گفت‌وگو با "ورزش سه"، در مورد این اتفاق گفت: متاسفم که می‌ بینم آنهایی که به پرسپولیس آمدند و خوردند و بردند را کاری ندارم و حالا شخصی را گرفتار کرده اند که از جیبش هزینه می‌ کند. من کاری به مسائل حقوقی و قضایی ندارم. مطمئن هستم که سیستم قضایی کشور ما کارش را بلد است و به خوبی مسائل را حلاجی خواهد کرد. حرف من این است که شرایط متاسفانه به شکلی پیش رفته که برخی از مدیران به پرسپولیس آمدند، حرکت های زیادی انجام دادند و با سود فراوانی که به جیب زدند باشگاه را ترک کردند. آنها امروز آزادند و به زندگی شان ادامه می‌ دهند اما مدیری که تازه به این فوتبال آمده و به خاطر عشق و علاقه اش به فوتبال و پرسپولیس در حال هزینه کردن از جیب است، اینگونه گرفتار می‌ شود.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: این قضایا قطعا پرسپولیس لطمه خواهد زد. طی 10 روز اخیر پرسپولیس با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم کرده، اتفاقاتی که باعث شده حتی من به عنوان قدیمی ترین پرسپولیسی تاریخ پیش خودم فکر کنم که ای کاش ما استقلال را نمی‌ بردیم تا این اتفاقات رخ نمی‌ داد.

خوردبین در پایان در پاسخ به این سوال که امروز قرار بود قیمت باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شود، اضافه کرد: در جریان این امر نیستم اما مطمئن باشید چنین حرکاتی بر روی پروسه خصوصی سازی پرسپولیس نیز تاثیر خواهد گذاشت. وقتی افرادی مثل سیاسی می‌ آیند و از جیب خود هزینه می‌ کنند تا پرسپولیس طی 3، 4 ماه گذشته به صورت خصوصی اداره شود، با آنها چنین برخوردی می‌ شود پس مطمئن باشید سرمایه گذاران دیگر جرات نمی‌ کنند پا پیش بگذارند و اگر هم بیایند با ترس و لرز خواهند آمد. امیدوارم هر چه سریع تر این مشکل حل و فصل شود تا پرسپولیس بیش از این دچار مشکلات حاشیه ای نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها