کد خبر: ۲۷۶۳۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
تيم‌ملي اميد ايران پس از جدايي عليرضا منصوريان قبل از مسابقات زير 22 سال قهرماني آسيا، هرگز صاحب يک مربي با ثبات نبوده است.
به گزارش 598،منصوریان پس از جدایی از تیم امید جای خود را به هومن افاضلی و نلو وینگادا داده و افاضلی به عنوان مربی موقت دو بار در این فاصله هدایت این تیم را برعهده داشته است. جالب اینکه منصوریان دستیار افشین قطبی و مربی دست پرورده فدراسیون علی کفاشیان است. ستاره سابق استقلال که بعد از یک دوره ناموفق در پاس همدان، کنار قطبی پیش رفت و با مربیگری تیم امید به تجربیاتش اضافه کرد. اما شرایط نابسامان اداره تیم امید منصوریان را به استعفا واداشت و کارلوس کی‌روش نیز به سرعت با ذکر این جمله که منصوریان شجاعت لازم را ندارد، با این استعفا موافقت کرد.

منصوریان پس از تیم امید مدتی کنار نشست و در ابتدای نیم فصل سرمربی نفت‌تهران شد، تیمی که در حال حاضر صدرنشین لیگ‌برتر است. آنها بعد از این پیشروی فوق العاده در صدرجدول حالا به فینال جام‌حذفی نیز صعود کرده اند و جالب اینکه در هفته های گذشته از سد تیم هایی مثل پرسپولیس، تراکتورسازی و پدیده (در مشهد) گذشته اند. منصوریان که حالا بزرگترین آلترناتیو استقلال برای جانشینی امیر قلعه‌نویی به شمار می‌ رود، مربی ای بود که در دوره حضورش در امید متهم به ارتباط با دبیرکل فدراسیون بود.

در روزهایی که تیم امید دربه در یک گزینه داخلی برای ادامه کار و حضور در مسابقات مقدماتی المپیک است، درخشش منصوریان در تیم نفت بدجوری به چشم می‌ آید. کاش فدراسیون حداقل به دست پرورده خودش اطمینان می‌ کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها