کد خبر: ۲۷۶۲۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
مجتبي محرمي مشاور باشگاه پرسپوليس معتقد است که داور در دادن کارت عجله کرد و در نهايت اخراج امانيا به ضرر پرسپوليس تمام شد.
محرمی در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: برد در دربی باعث شده بود تا بازیکنان پرسپولیس مغرور شدند و فکر کنند دیگر همه چیز تمام شده است.

داور مراعات پرسپولیس را نکرد

متاسفانه وقتی تیمی می بازد یعنی خوب کار نکرده است. البته ما 10 نفره شدیم. قبل از بازی هم که کلی مصدوم و محروم داشتیم. اما من فکر می کنم که داور هم در مورد اخراج اومانیا کمی عجله کرد. او به فاصله 5 دقیقه می توانست دو تا کارت به اومانیا نشان داد. حالا عمد و غیر عمد را نمی دانم. اما فکر می کنم داور بیشتر از این می توانست مراعات پرسپولیس را بکند. شاید چنین اشتباهی از اومانیا که یک مدافه با تجربه و ملی پوش است بعید باشد، اما من معتقدم که اشتباه جزئی از فوتبال است.

هوادارها با ما بسازند

قبول دارم که هوادارها توقع بیشتری از پرسپولیس دارند. اما با این وجود فکر می کنم دیروز تعداد قابل توجهی به ورزشگاه آمده بودند. در مورد نتیجه ای که به دست آمده نمی خواهم از خودمان دفاع کنم. اما واقعیت این است که تیم نفر ندارد، خوب بسته نشده است. اکثر بازیکنان ما یا مصدوم هستند با محروم. هنوز هم نتوانسته ام با نفرات جدید برای نیم فصل، قرارداد ببندیم. ان شاء الله در تعطیلات 50 روزه نیم فصل بتوانیم نفران جدیدی را اضافه کنیم. فعلا هوادارها باید با ما بسازند هر چند که حق با آنها است. من از تماشاگران میخواهم بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند.

خودباوری و غرور

بازیکنان پرسپولیس متاسفانه آن خودباور لازم را ندارند شاید چوت خیلی جوان هستند. در داربی وقتی پیروز شدند، آنقدر مغرور شده بودند که فکر می کردند، دیگر همه چیز تمام شده است. وقتی انتظارات هم از آنها بالا می رود، شاید استرس نتیجه گیری باعث می شود بازی همیشه خودشان را انجام ندهند.

3،4 بازیکن مشکل پرسپولیس را حل می کنند

پرسپولیس روند رو به رشدی دارد. حالا که ما رقابتهای جام حذفی را از دست دادیم باید روی بازیهای آسیایی و حضور موفق در لیگ زوم کنیم. قطعا تا دیدارهای آسیایی باید نقاط ضعف پرسپولیس را برطرف کنیم. وقتی کعه می گوییم تیم ما بازیکن ندارد. شما اگر نگاه کنید می بینید که در هر بازی کلی مصدوم و محروم داریم. من فکر می کنم که 3،4 بازیکن در پست هافبک و فورووارد می توانند به تیم ما کمک کنند.

آذری جواب صبرش را گرفت

البته از حق نگذریم ذوب آهن هم تیم جوان و خوب و با انگیزه ای است که کادر فنی و مدریتی قوی دارد. یحیی گل محمدی موفق شده بازیکنان جوان و با انگیزه ای را راهی مسابقات کند که این نتیجه گیری به صبوری آقای آذری مدیر این تیم هم باز می گردد که بر خلاف سایر مدیران لیگ بد از نتایج ضعیف سریع دست به تغییر کادر فنی نزد و بر خلاف سایر باشگاهها از کادر فنی اش حمایت کرد و پشت گل محمی بود، حالا هم می بینید که جواب داده است. متاسفانه در فوتبال ما باب شده که با یک شکست مربی را عوض می کنیم و تمام کارنامه او را زیر سوال می بریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها