کد خبر: ۲۷۶۱۳۷
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: بسیاری از شرکت های اروپایی در سال های گذشته شانس همکاری با ایران را از دست دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ؛ مهدی کرباسیان با بیان اینکه بسیاری از شرکت های اروپایی در سال های گذشته شانس همکاری با ایران را از دست دادند گفت:‌ با توجه به مهیا شدن زمینه بین المللی به منظور توسعه همکاری ها با شرکت های خارجی،‌ می توان از ظرفیت بالای بخش معدن و صنایع معدنی استفاده کرد.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو ایجاد دفتر منطقه ای اتوتک در ایران را سبب تسهیل توسعه روابط فنی و اقتصادی دو طرف دانست.

وی با اشاره به همکاری های نزدیک ایمیدرو با شرکت اتوتک افزود: علاوه بر پروژه های بخش فولاد،‌ سنگ آهن،‌ مس و آلومینیوم زمینه همکاری برای اجرای طرح هایی همچون تیتانیوم،‌ نفلین سینیت،‌ کک نفتی و ... بین دو طرف وجود دارد.

کرباسیان ادامه داد: طراحی پایه پروژه های معدنی و صنایع معدنی یکی دیگر از بخش های همکاری دو سویه می تواند باشد.

 رئیس هیئت عامل ایمیدرو به امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران اشاره کرد و افزود: این مرکز قادر است بخشی از زمینه های تحقیق و توسعه در حوزه معادن را در اختیار شرکت اتوتک قرار دهد.

همچنین معاون شرکت اتوتک که همراه با دو تن از اعضای هیئت مدیره با رئیس هیئت عامل ایمیدرو سخن می گفت، تصریح کرد: با توجه به اینکه طیف وسیعی از فن آوری در بخش معدنی و صنایع معدنی را در اختیار داریم آماده ارائه این نوع خدمات به ایران هستیم.

توماس شوالم (Thomas Schwalm) با بیان اینکه این شرکت آمادگی پشتیبانی و مشارکت در طرح های ایمیدرو را دارد گفت:‌ ارائه فن آوری های جدید و پیشرفته برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران بخشی از همکاری های بین دو طرف خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها