کد خبر: ۲۷۶۰۶۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۱۴ آذر ۱۳۹۳
سيدمهدي صالحي، ديروز در اولين بازي اش براي استقلال‌خوزستان به گل رسيد و نمايش خوبي داشت.
سید صالحی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: بازی خیلی خوبی بود. گسترشی ها در جدول پایین ما بودند و اگر این بازی را می‌ بردند بالای ما قرار می‌ گرفتند و شرایط سخت می‌ شد. اول بازی موقعیت های خوبی داشتیم و روی حادثه گل خوردیم.

وقتی از او در مورد اینکه گل های دریافتی روی اشتباهات فردی بوده پاسخ داد: وقتی یک تیم گل می‌ خورد همه مقصر هستند و این نیست که یک بازیکن مقصر باشد. خدا را شکر این با بازیکنان جوان و باتجربه همه از لحاظ اخلاقی و فنی درجه یک هستند و می‌ توانیم در ادامه تیم را به بالای جدول برسانیم.

مهاجم استقلال‌خوزستان در مورد گلی که در اولین بازی برای تیم جدیدش زد ادامه داد: تمام تمرکزم روی این بود که بتوانم مثمرثمر باشم. بچه های تیم خیلی کمک کردند به نظر من استقلال‌خوزستان یک تیم بدون حاشیه است. من اینجا احساس آرامش می‌ کنم و قصدمن این است که به کمک بچه های تیم دل مردم اهواز را شاد کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد گلش جوابی به سایپایی ها نبود پاسخ داد: من همیشه از خدا خواسته ام که چنین چیزی در وجودم نباشد. به اهواز آمده ام تا از حیثیت فوتبالی ام دفاع کنم. همیشه هر جا هم که بودم تشکر کرده ام.

سیدصالحی در آخر افزود: گلم را به عبدالله ویسی تقدیم می‌ کنم که خیلی به من کمک کرد و صحبت هایش قبل بازی از لحاظ روحی خیلی به من انگیزه داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها