کد خبر: ۲۷۵۹۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۳ آذر ۱۳۹۳
اگر 2 تيم ذوب‌آهن و پديده بتوانند پرسپوليس و نفت را برده و به فينال جام‌حذفي برسند، براي هفتمين بار در تاريخ فوتبال جام‌حذفي کشور، فينال يک بازي تمام شهرستاني خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، 6باری که 2 تیم شهرستانی به فینال جام‌حذفی کشور رسیده اند، عبارت است از؛

1. سال 1355؛ در فینال اولین دوره جام‌حذفی کشور، ملوان و تراکتورسازی به فینال رسیده و ملوان با پیروزی 4 ـ یک برابر تراکتورسایز قهرمان شد، مسابقه به صورت تک بازی در تهران انجام شد.

2. سال 1365؛ فینال اولین جام‌حذفی بعد از انقلاب بین ملوان انزلی و خیبر خرم آباد برگزار شد و ملوان این دیدار را 2 ـ صفر برد و بار دیگر قهرمان شد. باز هم فینال به صورت تک بازی در تهران بود.

3. در سال 1367؛ شاهین اهواز و ملوان به فینال رسیدند. در بازی رفت تیم ملوان در انزلی 3 ـ یک برنده شد اما در مصاف برگشت، این تیم شاهین اهواز بود که 4 ـ صفر برنده شد و با پیروزی مجموع 5 ـ3 قهرمان جام‌حذفی کشور شد.

4. در سال 1379؛ فجرشهیدسپاسی از شیراز و ذوب‌آهن اصفهان به فینال جام‌حذفی رسیدند و شیرازی ها در مجموع 2 دیدار برابر اصفهانی ها به پیروزی رسیده و قهرمانی را به دست آورد.

5. در سال 1381؛ این فینال بار دیگر تکرار شد و این بار تیم ذوب‌آهن برنده و قهرمان جام‌حذفی در مجموع شد.

6. در سال 1392؛ فینال جام‌حذفی یک تک بازی در کرمان بود، این بار تراکتور برنده شد تا خودش و شهرش برای اولین بار قهرمان جام‌حذفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها