کد خبر: ۲۷۵۷۳۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
باشگاه استقلال رضايت نامه تيموريان را به سادگي صادر نمي کند. اين مهمترين خروجي جلسه امروز کميته نقل و انتقالات سازمان ليگ با آندرانيک تيموريان است.
با وجود این که در پایان جلسه امروز کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعضای این کمیته ادعا کردند احتمال ماندن آندو در استقلال 50-50 است، با این حال گفته می شود در پایان جلسه اتفاقاتی افتاده که احتمال ماندن آندو را بیشتر از گذشته می کند. گفته می شود تنها شرط آندو برای ماندن در استقلال پرداخت به موقع مطالبتش بوده است که باشگاه به او  قول مساعد داده است. از بین اعضای حاضر در جلسه امیر قلعه نویی، فریدون معینی، منصور پورحیدری و علی نظری جویباری حاضر به پاسخگویی نشدند .

اما صادق پور ماجرای جلسه را اینطور تشریح می کند: در جلسه آندرانیک تیموریان به ما گفت که از نحوه دریافت مطالباتش ناراحت است و ما هم از او خواستیم به ما اعلام کند که از این به بعد مطالباتش چطور پرداخت شود. همچنین قرارشد اگر می خواهد از استقلال برود تیم های خواهانش را به ما اعلام کند تا در جلسه روز یکشنبه هفته آینده هیئت مدیره در مورد آن تصمیم گیری کنیم. البته من فکر می کنم آندو خودش از جلسه امروز لذت برد و امکان این که در استقلال بماند زیاد است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها