کد خبر: ۲۷۵۶۹۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
مهدي کياني کاپيتان تراکتورسازي اعتقاد دارد مسوولان باشگاه از تيم حمايت زيادي نکردند و با اين حاشيه ها تيم به مشکل مي خورد.
به گزارش "ورزش سه"، کیانی در خصوص اشتباهات حامد لک و تصمیمات رسول خطیبی گفت و گویی انجام داد:

گوش شنوایی نبود

من بعد از بازی با نفت گفتم که تمرکز خود را به جام حذفی بدهید و نگذارید تیم وارد حاشیه شود. ولی گوش شنوایی نبود و چوب نداشتن تمرکز را مقابل پدیده خوردیم و برابر فولاد روی اشتباه فردی تراکتور باخت .

لک باید روی نیمکت بشیند

من از لک حمایت نمی کنم او اشتباه داشته است ولی بازیکنی که تمرکز نداشته باشد بهتر از این عمل نمی کند . باید بازیکنی که تمرکز خود را از دست داده چند بازی روی نیمکت گذاشت و از لحاظ روحی روانی با او کار کرد تا به شرایط عادی برگردد ولی متاسفانه چنین اتفاقاتی افتاده است .

وعده توخالی هم نمی دهند

روال این است که در دیدارهای حساس و اصولا در هر دیداری مسئولان تیم و مدیر عامل به رختکن بیاید و با وعده های خود بازیکنان را شارژ روحی دهد ولی ما چنین چیزی نمی بینیم . من نمی گویم بیاید در هر بازی پاداش پولی بدهید.مرد مومن! شما یک وعده توخالی هم نمی دهید که بازیکن روحیه بگیرد بعدا می گوید چرا تیم اینگونه بود .

مسوولان استارت حواشی را می زنند

نمی دانم چرا ما وقتی به صدر می رسیم این حواشی گریبان تراکتور می گیرد ، پارسال تا به صدر رسیدیم حواشی کمر تیم را شکست . امسال نیز همین اتفاق افتاده است و بدبختی این است که خود مسئولان ما استارت حواشی را می زنند . مدیر عامل در زمانی که باید به فکر نقل و انتقالات و تامین بودجه باشد می آید از فشار کاری جاخالی می دهد و تیم را به باد فنا می دهد .

چقدر تهدید؟ چقدر فحش؟

باید همه کمک کنند از مسوولان گرفته تا هواداران که این حواشی جمع شود و اگر این حواشی جمع شود به ابوالفضل قهرمان می شویم . تراکتور فوتبال خوبی را بازی می کند و دیروز هم دیدید که خوب بازی می کرد ولی اتفاق است که دیگر افتاده و نمی شود کاری کرد و با دامن زدن به این حواشی فقط تیم را نابود می کنیم . البته نمی دانم هواداران تراکتور چرا اینقدر بی تاب شده اند. به خدا زشت است تا بازیکنی در زمین یک اشتباه می کند می ریزند سر او و در این سایت ها و برنامه فحاشی و تهدید می کنند . به والله این کار آنها، بازیکن را بیش از پیش وارد استرس و بحران می کند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها