کد خبر: ۲۷۵۶۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
اردلان آشتياني فرزند ابراهيم آشتياني از اينکه در برنامه 90 و در بخش تقويم از روز تولد پدرش که 10 آذرماه بود يادي نشد، معترض است.
به گزارش "ورزش سه"، اردلان که در حال حاضر سرمربی تیم نوجوانان راه‌آهن است می‌ گوید: اگر نگویم ابراهیم آشتیانی، پدر من مهمترین دفاع راست تاریخ فوتبال ملی است، حداقل که همه قبول دارند یکی از 3ـ2 دفاع راست برتر فوتبال ایران هستند، اما در برنامه 90، در روز تولد پدر من، از وودی آلن حرف زدند، پدرم می‌ گفت؛ حتما وودی آلن بیشتر از پدر من برای فوتبال این مملکت زحمت کشیده است.

اردلان آشتیانی 32 ساله می‌ گوید: وقتی یک برنامه در سطحی محدود فعالیت دارد و به صورت خصوصی کار می‌ کند می‌ تواند سلیقه به خرج دهد و با هر کسی که دلش می‌ خواهد مصاحبه کند اما وقتی بحث، مربوط به فوتبال ملی و تاریخ آن است، حذف نام یکی از بزرگترین های تاریخ فوتبال ملی، اگر عامدانه باشد نشانگر بی عدالتی است و اگر سهوا یا از روی بی اطلاعاتی بوده باز هم بد است، در هفته های گذشته تاریخ تولد معمولی ترین فوتبالیست ها هم قید شده است. آشتیانی در پایان می‌ گوید: امیدوارم با درک این مطلب، دوستان، حرمت پیشکسوتان عزیزی مثل پدر من را که برای موفقیت تیم‌ملی جان و جوانی را گذاشته حفظ شود، خودتان را جای امثال ابراهیم آشتیانی بگذارید تا بفهمید این آدم ها چقدر نسبت به بی توجهی حساس هستند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها