کد خبر: ۲۷۵۵۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
وطن امروز
عکس گرفتن با جان کری تولید احترام نمی‌کند که اگر می‌کرد، هیچ‌کس اندازه نتانیاهوی نقاش با جان کری و امثالهم عکس یادگاری ندارد!
به گزارش پایگاه 598 ،‌وطن امروز نوشت: چه می‌گوید آقای ظریف؟! آیا «مذاکرات یک سال اخیر احترام ایران و ایرانی را در جهان بیشتر کرده است»؟!‌  یعنی احترام ایران و ایرانی لنگ مذاکره بود؟! دنیا آنجا به نشانه احترام سرتعظیم در برابر ایران و ایرانی فرود می‌آورد که حاج‌قاسم سلیمانی کیلومتر‌ها آن سوی مرزها به قهرمان‌ جهانی مبارزه با تروریسم بدل می‌شود در خط مقدم مبارزه با تکفیری‌های اجیر شده توسط آمریکا و حکام منطقه، بدون جلیقه ضدگلوله! «بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد» مال قصه‌هاست! همیشه اینگونه نخواهد بود! فی‌الحال در شبکه‌های مجازی و البته واقعی و نه‌تنها در ایران، بلکه در عراق و سوریه و یمن و لبنان و بحرین و... چه می‌نویسم که حتی در بین ژنرال‌های پنتاگون، آن که برای ایران و ایرانی تولید احترام می‌کند، فرمانده سپاه قدس ایران است. کجاست ژنرال پترائوس؟!  می‌گفتند رقیب قدر قدرت حاج‌قاسم است! براستی کجاست ژنرال چندستاره جناب پرزیدنت؟! اگر من جای حاج‌قاسم بودم به منشی هادی العامری می‌سپردم که همین امروز تلفن را بردارد و یک احوالی از این رقیب بخت‌برگشته بپرسد! عمر سلیمان که به درک واصل شد! هیچ!

جمهوری اسلامی می‌گفت «غزه»، آمریکا می‌گفت «اسرائیل»! مردم جهان با کدام جبهه بودند، کدام جبهه را پیروز دانستند و به کدام احترام گذاشتند؟!

حقیقت را چه وارونه فهمیده‌اند بعضی‌ها! اتفاقا اگر خیال کنیم دنیا یعنی اوباما و جان‌کری،  بعضی‌ها بگویند که در این یک سال اخیر، این دو بعد از کدام مذاکره، مولد کدام احترام برای ایران و ایرانی بوده‌اند؟! شگفتا! این دو و رسانه‌های‌شان هرچه بعد از مذاکرات یک سال و نیم اخیر، زبان به تحقیر و ناسزا علیه ملت ما دراز می‌کنند، لیکن مابه‌ازای دلاورمردی‌های سردار سلیمانی، جز به احترام، هم احترام به شخص حاج قاسم، هم احترام به ملت ایران یاد نمی‌کنند! دشمنی‌شان سرجای خودش هست اما به نیکی می‌دانند درباره مالک‌اشتر جمهوری اسلامی چگونه سخن برانند! تولید احترام... نه جانم! عکس گرفتن با جان کری تولید احترام نمی‌کند که اگر می‌کرد، هیچ‌کس اندازه نتانیاهوی نقاش با جان کری و امثالهم عکس یادگاری ندارد! تولید احترام... احترام ایران و ایرانی محصول مذاکره نیست، بلکه ریشه در خون دانشمند شهیری همچون شهید شهریاری دارد که با شاهکار غنی‌سازی 20 درصد به بعضی‌ها این مجال را داد که در مذاکره با دشمن، امتیازی برای عرض‌اندام داشته باشند! تولید احترام... آنجا بود که خمینی گفت: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و آنجا بود که مردم یمن به تأسی از انقلاب اسلامی، کاخ علی عبدالله صالح را... آن‌هم کمی آن ورتر از شارع «ندی سلطان» فتح کردند!

تولید احترام... آنجا بود که حضرت روح‌الله فرمود: «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید». من به گمانم روز سه‌شنبه‌ای، جناب وزیر خارجه می‌خواست عاقبت جواب اراجیف همتای آمریکایی خود را بدهد اما در کمال تعجب، متوجه شدیم که ایشان فرمود: «به‌واسطه مذاکرات، ایران در یک سال اخیر امن‌تر شده است»! جان کری هم که گفت: «در یک سال اخیر اسرائیل امن‌تر شده است»! نکند این وسط گوشت قربانی، «منافع ملی» باشد! جل‌الخالق! امنیت این مرز و بوم را موشک‌های حی و حاضر شهید طهرانی‌مقدم افزایش داده یا «هیچ توافقی بدتر از عدم توافق نیست»؟! مردم خود بهترین قاضی‌اند!

تولید احترام... نگاه من به دست آن مجاهد فلسطینی در کرانه باختری است که عن‌قریب با سلاح ایرانی، اسرائیل را ناامن‌تر از همیشه خواهد کرد.

***

«هیچ» همه تیتر ما بود بعد از تمدید کذا. بعضی‌ها اگر نفهمند احترام ایران و ایرانی در گرو چیست، «هیچ» هم برایشان زیاد است! آن روز، چه روادارانه تیتر زدیم ما!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها