کد خبر: ۲۷۵۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۰
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزئیات آخرین جلسه شورای عالی مسکن که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، از دستور احمدی نژاد به وزیر نیرو برای تامین زیر ساخت های مسکن مهر خبر داد.
ابوالفضل صومعلو در گفتگو با مهر درباره جلسه اخیر شورای عالی مسکن که پس از 4 ماه با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه که وزیر نیرو نیز حضور داشت به مشکلات خدمات رسانی به پروژه مسکن مهر پرداخته شد و رئیس جمهور در این خصوص به وزیر نیرو تذکر داد.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو اعلام کرد که زمانبندی خاصی را ارایه خواهد کرد، افزود: در این جلسه بیشتر به موضوع مشکلات تامین زیرساخت های مسکن مهر تاکید شد و اینکه بیشتر واحدها آماده واگذاری هستند اما تاسیسات زیربنایی آنها هنوز تامین نشده است بنابراین رئیس جمهور به وزیر نیرو دستور داد تا خودشان را به مسکن مهر برسانند.

ساخت 970 هزار واحد مسکن مهر در سال آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای سال آینده 970 هزار واحد مسکن مهر ساخته خواهد شد، گفت: اغلب این واحدها بصورت خودمالک خواهند بود زیرا تعداد متقاضیان مسکن مهر 99 ساله به دلیل واحدهای ساخته شده کاهش زیادی یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه بر مسکن مهر خودمالک تاکید شده است، بیان کرد: پروژه های مسکن مهر خودمالک سیاست خوبی است که مشکلاتی مانند تامین زیرساخت ها و تاسیسات ندارد.

صومعلو درباره شرایط مسکن مهر خودمالک افزود: شرایط جدیدی برای مسکن مهر خودمالک ایجاد نشده است و با همان شرایط سابق، تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه واحدهای مسکن مهر همگی آماده شده اند، اظهار داشت: این واحدها معطل تامین زیرساخت ها مانده اند بنابراین در این جلسه بر تسریع خدمات رسانی به مسکن مهر تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح 45 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران به دلیل عدم تامین زیرساخت ها بخصوص آب و برق به تعویق افتاده است در حالیکه تمامی واحدهای مسکن مهر تکمیل شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها