کد خبر: ۲۷۵۳۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
مرتضي پورعلي‌گنجي هافبک نفت‌تهران ديروز در بازي با پرسپوليس در برخورد با نوراللهي مصدوم شد و با سر بانداژ شده به بازي ادامه داد.
به گزارش پایگاه 598،پورعلی‌گنجی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: بچه ها همدل شده بودند که این بازی را ببریم. علی آقا منصوریان و کادرفنی هم پشت ما هستند. بچه ها مزد زحماتشان را گرفته در سه بازی دقیقه 90 گل خوردیم در این دیدار هم دقیقه 90 گل زدیم. خدا به دل بچه های ما نگاه کرد.

او نظرش را در مورد صحبت های پرسپولیسی ها که گفته اند نفت به زور آنها را برده اینگونه بیان کرد: به هر حال بعد از باخت از این حرف ها هست و اگر پرسپولیسی ها می‌ برند بند کفش خیلی ها به چشم می‌ آید. اگر تک به تک امیری یا خیلی دیگر از موقعیت ها گل می‌ شد با اختلاف بیشتری آنها را شکست می‌ دادیم. البته آنها هم 4، 5 بازیکن محروم داشتند اما همه چیز دست به دست هم داد که ببریم.

این بازیکن در مورد مصدومیتش در جریان بازی ادامه داد: دقیقه 5، 6 بود که در برخورد با نوراللهی ابرویم شکاف برداشت و خون فواره زد اما خدا را شکر درمان شدم و توانستم بازی کنم. همین که توانستم کمکی کوچک به تیمم بکنم خوشحالم.

پورعلی‌گنجی در آخر در مورد دیدار با پدیده در نیمه نهایی جام‌حذفی افزود: این جام جام شگفتی هاست ما 3 بازی واقعا سخت را بردیم تا به اینجا رسیدیم. خوب تمرین می‌ کنیم تا برای بازی با پدیده آماده شویم و یک 3امتیاز زیبا از امام رضا(ع) بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها