کد خبر: ۲۷۵۳۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از حضور حسین شریعتمداری و عزت الله ضرغامی در دانشگاه امیرکبیر به مناسبت 16 آذر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، امیرحسین یوسفی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به قرار گیری در آستانه 16 آذر و سالگرد کشته شدن سه دانشجو در فعالیت‌های ضد امریکایی سال 42 و همچنین توجه به ماهیت ضدامریکایی این روز و تولد شعار "مرگ بر امریکا" در جنبش دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برنامه هایی را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

به گفته وی، در روز شنبه، 15آذرماه، ساعت 13، مناظره دانشجویی تحت عنوان "مبناها و آرمان های جریان  دانشجویی" با حضور فعالین فعلی و سابق دانشجویی در این دانشگاه برگزار می­‌شود.

وی افزود: برنامه اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز 16 آذر همایشی است تحت عنوان "60 سال جنبش دانشجویی، شصت سال مرگ بر امریکا". که در این مراسم از حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و عزت الله ضرغامی، از فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر، که در جریان تسخیر لانه جاسوسی نیز بود دعوت به عمل آمده است.

به گفته وی، در این برنامه خوانندگان انقلابی نیز اجرای زنده خواهند داشت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: درخواست مجوز این برنامه ها به همراه درخواست اجتماع بزرگ دانشجویی «فریاد بر سر امریکا» بر سر مزار شهدای دانشگاه برای‌ مدیریت دانشگاه ارسال شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها