کد خبر: ۲۷۵۳۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
بانک صادرات ايران به منظور افزايش سطح دسترسي مشتريان به خدمات بانکداري نوين تا پايان مهر ماه امسال بیش از ٤٣ ميليون کارت الکترونيکي بانکي صادر نموده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر اين اساس تا پايان مهر ماه امسال ٤٣ میلیون و ٥٨ هزار و ٨٩٠ کارت الکترونيکي بانکي صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد،بيش از ٢٩ ميليون و ٢٣ هزار کارت مربوط به سپهر كارت هاي صادره ميباشد.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
 دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک  صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.
گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤٤٠ هزار و ٥٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٣٧٦ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها