کد خبر: ۲۷۵۲۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از شناسایی شهدای قرآنی در شهرستان ملایر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام داوود عباسی امروز در ملایر یکی از نیازهای اساسی جامعه را تفکر و تدبر در قرآن کریم برشمرد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این راستا تاکنون اقدامات ارزنده‌ای را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در کشور انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: این فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف و با همکاری موسسات و خانه‌های قرآنی و همچنین مربیان و مروجان کلام وحی صورت می‌گیرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه از اجرای طرح شناسایی شهدای قرآنی در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: شهدا مظهر عشق و فداکاری هستند که همه آنها با قرآن مانوس بوده و با بهره‌گیری از کلام وحی پا در عرصه جهاد و شهادت گذاشتند.

وی تصریح کرد: شناسایی شهدای شاخص قرآنی برنامه‌های از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر انجام می‎شود که طی یک ماه گذشته با پیگیری‌های انجام شده پنج شهید شاخص شهرستان ملایر شناسایی شده است.

عباسی از شناسایی شهیدان، حافظ نیاوند، حمیدرضا شریفی، محمدرضا یوسفی، علی محمد محمودی و علی‌اکبر طائمه به عنوان پنج شهید شاخص قرآنی ملایر خبر داد و گفت: بی‌شک تعداد شهدای قرآنی ملایر بیشتر است.

وی تصریح کرد: شهدای شناسایی شده به‌ عنوان قاری و حافظ شاخص معرفی شده‌اند.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری همایش تجلیل از مقام شامخ شهدای شاخص قرآنی شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان این همایش برگزار خواهد شد.

وی بر معرفی سایر شهدای قرآنی شهرستان ملایر از سوی مردم و خانواده‌های معظم شهدا برای همکاری بیشتر با اداره تبلیغات ملایر تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها