کد خبر: ۲۷۵۲۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
رئیس جمهور گفت: من و تمام وزرایم پای تمام وعده‌هایمان ایستاده و خواهیم ایستاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ندای انقلاب از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در دیدار با مردم استان گلستان در مجموعه ورزشی آزادی گرگان،‌ اظهار کرد: پای تمام وعده‌هایم با مردم ایران ایستاده‌ام.

وی ادامه داد: آنچه من به مردم وعده دادم نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان بود که من و تمام وزرایم پای تمام وعده‌ها تا آخرین لحظه ایستاده و با تمام توان خواهم ایستاد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: من به جوانان کشورم و مخصوصا به جوانان دانشجوی عزیز اعتقاد دارم و پای قول‌هایی که به آنها داده‌ام ایستاده‌ام.

روحانی افزود: 5 وزیر برای وزارت علوم معرفی کردم، اما اگر لازم بود 50 وزیر را هم معرفی می‌کردم زیرا برای تحقق وعده‌هایم از حرکت باز نخواهم ایستاد.

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده و ما در دوران وحدت و اتحاد، اعتدال و فضای باز فرهنگی و کمک به یکدیگر قرار داریم و راه فرهنگ اعتدال را ادامه خواهیم داد.

روحانی بیان کرد: فرهنگ اعتدال، توسعه، دوستی، برادری و اتحاد در این کشور و فرهنگ تعامل با جهان به عنوان مسیر و راهی است که اسلام برای ما تعیین کرده و مردم بزرگوار ما پای پرچم وحدت و تعامل ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: دهم آذر ماه روز قانون، مدرس و روز احترام به مجلس شورای اسلامی است و 12 آذر ماه نیز روز قانون اساسی است و ما همه باید پایبند قانون باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها