کد خبر: ۲۷۵۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۸     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
رژیم آل سعود از تحویل پیکر "المحیشی" امتناع می کند؛
خبرها از درگیری شدید نیروهای امنیتی آل سعود با صدها شهروند عربستانی در منطقه الشرقیه و ممانعت رژیم آل سعود از تحویل پیکر جوان شهید عربستانی حکایت دارد.

به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از فارس، نیروهای امنیتی آل سعود با شلیک مستقیم به سوی صدها معترض عربستانی که به کشته شدن یک جوان عربستانی به دست نیروهای امنیتی معترض بودند، ده ها نفر را مجروح کردند.
 
بر اساس گزارش ها، در بین مجروحان زنان و کودکان نیز دیده می شوند و به سینه یکی از مجروحان دو گلوله به طور مستقیم شلیک شده است.
 
گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای امنیتی آل سعود هر فردی را که در خیابان الثوره شهر القطیف حرکت کند هدف مستقیم گلوله قرار می دهند.
 
تصاویر از حضور گسترده مردم القطیف در تظاهرات عصر امروز حکایت دارد. برخی از تظاهرات کنندگان پرچم های بحرین را نیز در دست داشتند و به اشغال نظامی بحرین توسط نظامیان رژیم آل سعود اعتراض کردند.
 
این در حالی است که رژیم آل سعود همچنان از تحویل پیکر ناصر المحیشی، جوان عربستانی که به دست نیروهای آل سعود به شهادت رسید، امتناع می کند.

این جوان عربستانی عصر دیروز در نزدیکی ایستگاه ایست و بازرسی در شهر قطیف بر اثر شلیک گلوله نیروهای امنیتی سعودی که حضور گسترده ای در اطراف ایست و بازرسی داشتد، جان خود را از دست داد. وی بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت های وارده به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها