کد خبر: ۲۷۵۰۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
رسول خطيبي سرمربي تراکتور در کنفرانس به اهوازي ها قول داد از فولاد بازيکن سرباز نگيرد.
به گزارش ورزش سه از اهواز، خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی از مسوولان سازمان لیگ خواست به فولاد در گرفتن بازیکن ارفاق کنند.

هواداران به ما دلداری دادند

امیدوارم فردا بازی زیبایی انجام دهیم و هر کسی تلاش کند می تواند پیروز شود. در این هفته خوب تمرین کردیم با اینکه 5 بازیکن را نداریم.بازی با نفت در 18 هفته کیفیتی که می خواستم نداشت و غیر از این بازی ها همیشه فوتبال خوب انجام دادیم.جلوی پدیده هم خوب بازی کردیم اما نتیجه نداد. هواداران تبریز ها با شعار «عیبی یوخ» به ما دلداری داد.

سازمان لیگ به فولاد ارفاق کند

فولاد خوزستان،نفت ، سپاهان و استقلال با تیم های دیگر فرق دارند. خودم از شرایط فولاد ناراحت هستم و نباید این اتفاقات نمی افتاد. چون این تیم در آسیا در بازی می کند از سازمان لیگ می خواهم به خاطر مسائل ملی به فولاد ارفاق کند. من هم می خواهم فولاد در آسیا خوب بازی کند و ابزار تیم ف.تبال هم بازیکن است. سازمان لیگ به فولاد فرصت بدهد به جای 6 بازیکن در نیم فصل 10 بازیکن بگیرد.

قول می دهم از فولاد بازیکن نگیرم

من پیگیر شدم و فکر می کنم آقای دراگان اشتباه کرده چون کسی تماس نگرفته. بازیکن را بیاورند تا بگوید چه کسی از باشگاه تراکتور تماس گرفته. مدیربرنامه یکی از بازیکن فولاد با ما تماس گرفت و که جواب دادیم باید وضعیت روشن شود و در این مورد تصمیم نگرفتیم. ما دیگر جا نداریم و قول می دهم از فولاد بازیکن نمی خواهم. من از دوستان دراگان هستم خیال تان راحت باشد و من از این تیم بازیکن نمی گیرم. اگر این بازیکنان در تراکتور بازی کند به نفع فولاد است چون بعد از 2 سال با آمادگی برمی گردد.

بازیکنان خوزستانی ضرر می کنند

اگر این بازیکنان تخلف نمی کردند باید در ملوان و تراکتور بازی می کردند. حالا که تخلف شان مشخص شده باید در این تیم ها بازی کنند. من از این 60 بازیکن 3 بازیکن سرباز گرفتم و بدون این بازیکنان قهرمان نیم فصل شدیم . این 3 بازیکن را برای آسیایی گرفتم. باید به فکر بازیکنان خوزستانی باشید و اگر اتفاقی برای این بازیکنانی بیافتد چه کسی جواب می دهد؟مثلا عبدالله زاده در آسیا بازی کند به عنوان نماینده خوزستان به نفع او است اما من از فولاد بازیکن نمی گیرم.

فولاد بازیکن ساز است

فولاد جزو 3،4 تیمی است که در بازیکن سازی حرف اول می زند اما تراکتور هم جزو 3 باشگاه ایران است. از سوی آسیا در خصوص بازیکن سازی 3 تیم سپاهان،تراکتور وفولاد مورد تائید قرار دارند.

من به جوان ها میدان دادم

ما بازیکنان جوان داریم و جلوی بازی فردا مقابل فولاد می بینید. من قبلا این کار را کردم مگر نریمان جهان،دلیر ،ثاقبی و بقیه را جه کسی به فوتبال آوردند.

از استعفای نظمی بی خبرم

من نمی دانم استعفای آقای نظمی به چه دلیلی بودو وقتی صحبت کردیم در این مورد نظر می دهم. امیدوارم این مشکل حل شود تا به مشکل نخوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها