کد خبر: ۲۷۵۰۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
حدس ترکيب تيم فولاد سخت ترين کاري است که مي‌ شود در فاصله 24 ساعت تا مسابقه حساس قهرمان فصل گذشته مقابل قهرمان نيم فصل انجام بدهد.
به گزارش "ورزش سه"، این مساله اما به این دلیل نیست که فولاد قصد دارد از بین انتخاب های مختلف به یک ترکیب جدید برسد؛ موضوع از دست رفتن نیروهای اصلی دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد برای ادامه لیگ‌برتر فوتبال ایران است. او همانطور که گفته تنها 5 بازیکن اصلی اش را برای مسابقه دشوار در اختیار دارد. فولاد به نسبت گذشته احمد عبدالله زاده، سروش رفیعی، سروش سعیدی و ایوب والی را در اختیار ندارد و این در شرایطی است که بی خیال بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و آرش افشین بشویم که قبلا و در اوایل فصل از فولاد جدا شده اند. به این جمع بازیکنانی مثل چاگو و سلیمی دروازه‌بان فولاد را نیز باید اضافه کرد که در بازی فردا به دلیل مصدومیت و محرومیت حضور ندارد. به این ترتیب فولاد در مسابقه فردا از ترکیب ارشاد یوسفی، یوسف وکیا، لئونادرو مساریچ، امید خالدی، بهمن کامل، مهدی بدرلو، مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری، ایمان موسوی و محمد اهل شاخه استفاده می‌ کنند.

دیروز دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد هواداران را به حضور در ورزشگاه دعوت کرد. شاید حضور پرتعداد آنها بتواند تا حدی بحران را رفع کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها