کد خبر: ۲۷۴۷۲۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
هادي عقيلي بخاطر مصدوميتي که از قبل بازي با سايپا درگيرش بود بازي با پيکان نمي‌ تواند تيمش را همراهي کند. او در مورد شرايط خود تيمش گفت‌وگويي انجام داد.
او در مورد مصدومیتش به "ورزش سه" گفت: من که از دو طرف نمی‌ توانم برای سپاهان بازی کنم چون هم مصدوم هستم هم محروم. در بازی با سایپا درد زانویم بیشتر شد و هنوز هم درد می‌ کند. امیدوارم برای بازی با گسترش برسم.

او در مورد کسب نتیجه تساوی مقابل سایپا ادامه داد: در آن بازی بخاطر یکسری اشتباهات فردی و داوری چنین نتیجه ای را کسب کرد. تیم ما در نیمه اول زیاد خوب کار نکرد. اما نیمه دوم بازی قشنگ تر و پایاپایی تر شده بود. داور در آن دیدار هم به ضرر ما گرفت هم به نفع ما گل دومی هم که ما خوردیم باعث شد بازنده به رختکن برویم و تمرکزمان کمی به هم ریزد. در آن دیدار هم که من شرایط چندان خوبی نداشتم چون بدون تمرین و بعد از 10 روز مصدومیت به میدان رفتم چند بازیکنانمان هم به دلیل حضور در تیم‌ملی امید، بزرگسال دیر به ما اضافه شدند.

مدافع با تجربه سپاهان در مورد دیدار با پیکان گفت: ما یک بازی خیلی سخت مقابل سایپا انجام دادیم. حالا باید حواسمان به دو بازی پیش رو باشد تا با کسب امتیاز کامل به استقبال تعطیلات برویم.

وقتی از این بازیکن سوال شد سپاهان می‌ تواند از شرایط بد رقیبان استفاده کند و خودش را بالا بکشد پاسخ داد: متاسفانه امسال و سال گذشته همه تیم های مدعی به راحتی امتیاز از دست داده اند. به همین خاطر لیگمان خیلی بالا و پایین دارد. امیدوارم از دو بازی آینده نهایت استفاده را بکنیم.

عقیلی در مورد 50 روز تعطیلی و اینکه این تعطیل به ضرر سپاهان است یا خیر افزود: چه ما بخواهیم چه نخواهیم باید تعطیل شود چون تیم‌ملی بازی های مهمی را پیشرو دارد. این مقطع برای تیم‌ملی مهمتر از جام‌جهانی است چون مشخص بود که ما برای قهرمانی به جام‌جهانی نرفته ایم ولی الان برای قهرمانی در جام ملت ها می‌ رویم و بحثش فرق می‌ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها