کد خبر: ۲۷۴۷۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان گفت: برگزاري ديدار دوستانه با روسيه باعث مي‌شود تا بازيکنان را محک بزنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خسوس کاندلاس سرمربی تیم فوتسال درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های گرندپری برزیل اظهار داشت: با توجه به اینکه 4 روز فرصت داشتیم تا تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات انجام دهیم، عملکرد بازیکنانم رضایت‌بخش بود اما از لحاظ کسب عنوان سومی باید بگویم که چندان این نتیجه راضی کننده نبود.

وی افزود: متأسفانه مسابقات گرندپریکس به مدت یک ماه به تعویق افتاد و رقابت‌های لیگ برتر به صورت پرفشار برگزار شد. بر همین اساس بازیکنان فقط 4 روز فرصت تمرین داشته و این در شرایطی بود که حریفان ما بازی‌های تدارکاتی و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بودند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به روند آماده‌سازی حریفان ایران در مسابقات جایزه بزرگ برزیل یادآور شد: تیم گواتمالا پس از برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه از کویت به برزیل سفر کرده بود. کلمبیا یک تورنمنت بسیار خوب در آمریکا را پشت سر گذاشت و تیم ویتنام نیز در تورنمنتی که با حضور استرالیا و چند کشور آسیای شرقی برگزار شد، شرکت کرده بود. تمام این تیم‌ها آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات گرندپری داشتند.

وی درباره اینکه در بازی مقابل کلمبیا چرا پاورپِلی کرده (دروزاه‌بان بیرون آمده و یک بازیکن به جایش وارد زمین می‌شود) عنوان کرد: اگر باز هم در شرایط مشابه با بازی کلمبیا قرار بگیرم، پاورپلی خواهم کرد. من روی این موضوع پافشاری داشته و معتقدم بازیکنان باید در هر شرایطی بجنگند. بدون شک مربیان ایران و دنیا نقش و اهمیت پاورپلی را در بازی می‌دانند. حتی تیم برزیل که قهرمان جهان است نیز در هر بازی 12 بار پاورپلی می‌کند.

کاندلاس با بیان اینکه من به 4 دلیل و شرایط خاص از این روش استفاه می‌کنم، اظهار داشت: اول اینکه تیم از لحاظ نتیجه عقب باشد، دوم اینکه اگر تیم مقابل این کار را انجام دهد، سوم در شرایط بد بازی قرار داشته باشیم و در نهایت نمی‌خواهم که بازی به پنالتی بکشد. بر همین اساس طبق شرایط فوق بدون شک نه تنها من بلکه بسیاری از مربیان برتر دنیا هم این کار را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پاورپلی درستی را در بازی با کلمبیا انجام داده‌اید یا خیر، گفت: تیمی که شجاع باشد، می‌برد. این هدف و سرلوحه کاری من است. در بازی مقابل کلمبیا 4 دقیقه وقت داشتیم تا موفق باشیم. ما فقط در این مدت زمان یک بار توپ را از دست دادیم. توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و سپس به پشت سر بازیکن ایران خورد و وارد دروازه شد. این امر جزو اتفاقات نادری است که رخ می‌دهد. معتقدم بازیکنان با تمام تلاش‌شان در رقابت‌های گرندپری حاضر شدند.

کاندلاس در پایان درباره دیدار تدارکاتی برابر روسیه، گفت: با حداکثر توان‌مان به مصاف روسیه می‌رویم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های جهان است و رقابت کردن با تیم‌های مطرح باعث می‌شود تا فوتسال ایران رشد داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها