کد خبر: ۲۷۴۶۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: فرزاد حاتمي را قانونا اخراج نکرده ايم اما به او گفته ايم فعلا به تمرينات نيايد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، اکبر میثاقیان گفت: وقتی از قائمشهر برگشتیم به دلیل حساسیت بازی ها گفتم همه باید در تمرینات شرکت کنند که فرزاد حاتمی شرکت نکرد و من هم گفتم قعلا تمرین نیاید.

وی افزود: من آدم قانون مندی هستم و قانون را برای همه اجرا می کنم، به شخصه شاید در زندگی ام هزاران مشکل داشته باشم اما آنها را وارد کارم نمی کنم و هرکسی که در تمرین بدون دلیل غیبت کند قطعا او را به کمیته انظباطی باشگاه میفرستم.

سرمربی نارنجی پوشان کرمانی عنوان کرد: این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کرده و وی باید به کمیته انظباطی باشگاه پیرامون غیبتش جواب قانع کننده دهد و تصمیم اصلی را در رابطه با این بازیکن باشگاه خواهد گرفت.

میثاقیان خاطرنشان کرد: من به عنوان مربی تیم وقتی به باشگاه تعهد دارم سرم را هم بابت کارم می گذارم و بازیکن و حتی تدارکات تیم هم باید اینچنین باشد چراکه ما باید امسال به لیگ صعود کنیم که قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: به آن صورت که مطرح شده این بازیکن اخراج نشده است چراکه نه نامه اخراج به وی داده ایم و نه برگ تسویه حساب اما فعلا اجازه حضور در تمرینات را به او نداده و منتظر تصمیم کمیته انضباطی نیز هستیم.

سرمربی مس اظهار کرد: شرایطمان خیلی خاص شده است و با بدشانسی هایی که می آوریم همه باید کمک دهیم تا با قدرت به لیگ راه یابیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها