کد خبر: ۲۷۴۶۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
يک مهاجم 32 ساله، خريد تازه حميد درخشان براي پرسپوليس است.
به گزارش "ورزش سه" رضا خالقی فر، بچه روستای متی کلای بابل، آخرین مازندرانی پرسپولیس است. تیمی که محسن بنگر، محمد عباس زاده، میثم حسینی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه و هادی نوروزی عملا سلطنت را به بچه های شمال واگذار کرده است. نام خالقی فر را برای اولین بار در تیم فجرسپاسی شنیدیم. جایی که او با فرارهای بلند روی توپ های مستقیم مدافعان فجر برای هر تیمی دردسر درست می‌ کرد.

داستان حضور این بازیکن در فجر جالب است؛ خالقی فر که سرباز سپاه و بازیکن فجرسپاه بوده در جریان یک دیدار دوستانه بین تیم های فجرسپاه تهران و فجرشهیدسپاسی شیراز که منجر به پیروزی سه بر یک تیم فجرسپاه و هت تریک رضا خالقی فر گردید، غلامحسین پیروانی (سرمربی وقت تیم فجر سپاسی شیراز) بازی وی را پسندید و او به فجرسپاسی رفت. او 4 سال در فجر بازی کرد و جالب اینکه اولین گل رضا در سری مسابقات لیگ برتر کشور در مسابقه با تیم پرسپولیس به ثبت رسید .

خالقی فر بعد از فجر در تیم های سایپا، نفت آبادان و راه‌آهن بازی کرده و یک بار هم در زمان علی دایی به تیم‌ملی دعوت شده است. او که در دو فصل گذشته در راه‌آهن در پست مهاجم کاذب به میدان رفته، در شرایطی به پرسپولیس ملحق شده که فردا ممکن است در ترکیب ثابت شاگردان حمید درخشان به میدان برود. نکته مهم درباره او سن و سال نه چندان مناسبش برای بازی در تیمی مثل پرسپولیس است. اگرچه ممکن است او در این نیم فصل برای پرسپولیس حتی ممکن است بدرخشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها