کد خبر: ۲۷۴۳۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: تا اين لحظه بازي ما با استقلال روز دوشنبه است و ما قدرتمندانه مقابل اين تيم بازي خواهيم کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، حمید استیلی در مورد زمان بازی راه‌آهن و استقلال گفت: تا این زمان که با شما صحبت می‌کنیم این مسابقه قرار است روز دوشنبه برگزار شود. ما موافق تعویق بازی نیستیم زیرا هتل تیم را هم بر اساس مسابقه در روز دوشنبه رزرو کرده‌ایم. با این حال سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد و نظرش را اعلام کند.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و خودمان را برای بازی با استقلال آماده کرده‌ایم. استقلال تیم بزرگی است و ما کاملاً برای این دیدار آماده‌ایم.

سرمربی راه‌آهن در مورد وضعیت حامد نورمحمدی، گفت: پیگیر وضعیت این بازیکن برای کارت معافیتش بودیم و امیدواریم که او به ترکیب ما برگردد. ابراهیم کریمی را هم به دلیل مصدومیت نداشتیم و به همین دلیل در خط دفاع با مشکل متوجه شده بودیم.

استیلی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: یک مدافع جذب خواهیم کرد و همچنین به دنبال جذب یک هافبک بازی‌ساز هستیم که در تیم خودش بازی نمی‌کند و اکنون اسمش را نمی‌گویم تا انتقالش انجام شود.

وی در مورد اینکه می‌تواند به عنوان سومین مربی پرسپولیسی سومین باخت را به استقلال تحمیل کند، گفت: استقلال تیم بزرگی است و ما با تمام قدرت و با جوانان با انگیزه خود مقابل این تیم بازی می‌کنیم و امیدوارم نتیجه هم بگیریم.

سرمربی راه‌آهن در مورد معاوضه خانزاده و خالقی‌فر با پرسپولیس گفت: قرار بر این بود که خانزاده از پرسپولیس به راه‌آهن بیاید و ما خالقی‌فر را به آنها بدهیم. در این زمینه با حمید درخشان صحبت کرده بودیم اکنون که گفته می‌شود خانزاده تمایل به حضور در راه‌آهن ندارد باید دوباره با آنها صحبت کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما بازیکنی را می‌خواهیم که با جان و دل در راه‌آهن بازی کند و تمایل به حضور در این تیم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها