کد خبر: ۲۷۴۳۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
ايمان مبعلي هافبک تيم نفت معتقد است که لقب غول کش براي نفت کم است و تيمي که از تمام تيم هاي بالاي جدول امتياز مي‌ گيرد، خودش يک غول و قطب در ليگ به شمار مي‌ رود.
به گزارش پایگاه 598،مبعلی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: مردم ما را که در خیابان می‌ بینند از نتایج ضعیف استقلال سوال می‌ کنند.

5 گل پنالتی نقطه قوت نفت

بازی مقابل صنعت ساری خیلی سنگین بود. همیشه دیدار با تیم های ضعیف تر یعنی تیم های دسته یک و رده های پایین تر خیلی سخت است. ضمن آنکه جام‌حذفی هم همیشه جام شگفتی ها لقب گرفته و زمانی که یادم می‌ آید همیشه انگیزه و انرژی تیم های پایین تر در این لیگ خیلی بیشتر بوده اما من فکر می‌ کنم تیم ما خوب عمل کرد و بعد از 120 دقیقه هم ما توانستیم 5 تا پنالتی را به گل تبدیل کنیم که این نقطه قوت نفت بود.

فشار روانی در جام‌حذفی

شاید نتیجه تیم هایی مثل نفت یا پرسپولیس برابر تیم های دسته یکی کمی عجیب باشد و همه از خودشان بپرسند که چطور این تیم ها نتوانسته اند در 120 دقیقه حریف را شکست دهند اما شما باید همه جوانب را بسنجید مثلا زمین صنعت ساری بسیار ناهموار بود یا اینکه اگر این دیدار تک بازی نبود، این تیم ها جلوی ما انگیزه نداشتند. پرسپولیس و نفت هم بهتر بازی می‌ کردند. اما وقتی که بازی ها تک حذفی هست خب کار خیلی سخت می‌ شود و فشار روانی روی بازیکنان خیلی زیاد است.

نفت غول است نه غول کش

خود نفت در چند سال اخیر با نتایجی که گرفته حقش هست که بهش بگویند غول. نه اینکه تازه بخواهند به او لقب غول کش بدهند. این لقب مال تیم های ضعیفی است که می‌ آیند از تیم های بالای جدولی امتیاز می‌ گیرند. اما نفت در این 4، 5 ساله همیشه جزو تیم های بالای جدول بوده و الان خودش به عنوان یک غول و یک قطب در لیگ‌برتر به شمار می‌ آید.

من 8 پاس گل دادم

سایت شما زده بود که من 6 پاس گل در نیم فصل اول دادم من فکر می‌ کنم چون تلویزیون بعضی از بازی ها را نشان نداد، این آمار دقیق نباشد. مثلا من در بازی با پدیده پاسی دادم که منجر به خطای پنالتی شد یا بازی با ملوان سانتر من جلوی آقای رضایی افتاد و گل شد. در کل فکر می‌ کنم بالای 8 پاس گل داده باشم. من همیشه گل زدن را خیلی دوست دارم اما با یک لول پایین تر پاس گل هم همان لذت را دارد و در هر تیمی که بودم همین شرایط را سعی کردم به وجود بیاورم.

کار سخت مقابل پدیده

به نظر من خیلی زود است که بخواهیم در مورد فینال جام‌حذفی صحبت کنیم و یا اینکه بگوییم نفت صددرصد قهرمان جام‌حذفی است، در حال حاضر فینال ما بازی با پدیده است، تیمی که موفق شده تراکتورسازی را که تیم صدرنشین جدول است شکست دهد. پدیده در خانه خودش با هوش و پرتلاش است و ما در مشهد کار بسیار سختی پیش رو داریم.

هواداران در خیابان از استقلال می‌ پرسند

من بازی های استقلال را دنبال می‌ کنم، هنوز مردم که ما را در خیابان می‌ بینند در رابطه با استقلال حرف می‌ زنند، تماشاگرها از نتایج این تیم ناراحت هستند. باخت استقلال را گرفتار کرده است. اما الان این تیم در بحران است و باید یک هدفگذاری بکند که بتواند با یک برد از این شرایط خارج شود. من فکر می‌ کنم شرایط پرسپولیس هم همین طور است. هر چند که این تیم مربی اش را تغییر داده اما جایگاه خوبی در جدول ندارد اما من مطمئنم که استقلال با یک برد دوباره احیا می‌ شود.

پرسپولیس همیشه قابل احترام است

اولین دیدار برگشت ما مقابل پرسپولیس است ما در دور رفت با این تیم به تساوی رسیدیم اما الان شناخت خوبی از این تیم داریم و قطعا دوست داریم که اولین بازی دور برگشت را با نتیجه خوب پشت سربگذاریم. به نظر من مهم نیست که در پرسپولیس چه کسی بازی می‌ کند، همیشه پرسپولیس قابل احترام است و تیم بزرگی محسوب می‌ شود. ما در این دیدار میزبان هستیم و سعی می‌ کنیم از این شرایط استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها