کد خبر: ۲۷۴۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
قلدري يك متخلف در برابر قانون
برادر یک نماینده که به دلیل رانت خواری و برداشت غیرقانونی شن و ماسه از زمین های کشاورزی با قرار وثیقه 300 میلیون تومانی روانه زندان شده بود، مجددا کار غیرقانونی خود را آغاز کرده است....
بر اساس این گزارش، چندی پیش رئیس دادگستری شهرستان و قاضی پرونده مذکور از سمت خود جابجا می شوند و این متهم که در حال حاضر آزاد است از فرصت پيش آمده سواستفاده نموده و، مجددا برداشت غیر قانونی شن و ماسه را در شش هکتار از زمین های کشاورزی آغاز کرده است.با برداشت این شن و ماسه در زمین های مذکور گودهایی به عمق 12 تا 20 متر ایجاد شده است.

 اين اقدام برخلاف قانون ماده 10 اراضی کشاورزی است که بر ممنوعیت هرگونه احداث بنا، برداشت و یا افزایش شن و ماسه در زمین های کشاورزی تاكيد دارد

براین اساس لازم است که مقامات محلی و قوه قضاییه با چنین مواردی برخورد کنند و با وجود برخورد قانونی قبلی، نباید چنین افرادی به خود اجازه دهند که چنین اقداماتی را انجام دهند..

 چندي پيش سازمان جهاد کشاورزی اين استان در غرب کشور، 500 هکتار از اراضی يكي از شهرستان هاي اين استان را برای كار کشاورزی در اختيار اين فرد قرار مي دهد اما وي بر خلاف قانون حدود شش هكتار از اين اراضي را تغيير كاربري داده و شن و ماسه از آن استخراج و چندين میلیارد تومان شن و ماسه از این زمین زراعی برداشت مي كند.

این گزارش می افزاید: پس از روشن شدن این کار غیرقانونی و ضرر به بیت المال، رئیس سازمان کشاورزی شهرستان مذكور از اين فرد شكايت مي كند كه وي به جرايم نقدي و زندان محکوم می شود.

از طرف دیگر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اين استان هم به دلیل داشتن تخلفات اداری و مالی از سمت خود عزل شده و قرار است تا پرونده وي رسيدگي شود.

 در حالی که طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از چهار سال مسکوت ماندن دوباره مطرح شده است شایسته است که بر عملکرد نمایندگان و رفتارهای آنها رسیدگی شود.

  سازمان جهاد کشاورزی یکی از استان های غرب کشور، 500 هکتار از اراضی يكي از شهرستان هاي اين استان را برای كار کشاورزی در اختياریک نفرقرار مي دهد اما وي بر خلاف قانون چند هكتار از اين اراضي را تغيير كاربري داده و شن و ماسه از آن استخراج مي كند. مذكور كه بازنشسته يكي ازادارات شهرستان بوده به شدت از حمايت هاي برادر نماينده خود برخوردار شده و چندين میلیارد تومان شن و ماسه از این زمین زراعی برداشت مي كند.

 پس از روشن شدن این کار غیرقانونی و ضرر به بیت المال رئیس سازمان کشاورزی شهرستان مذكور از اين فرد شكايت مي كند كه وي به جرايم نقدي و زندان محكوم مي شود و براي اين متهم وثيقه 300 میلیون توماني صادر شده و روانه زندان شد.از طرف دیگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی اين استان هم به دلیل داشتن تخلفات اداری و مالی از سمت خود عزل شد




استفاده اطرافیان برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مقام و منصب نماینده خود به امری رایج در برخی شهرستان های کشور تبدیل شده است و برخی از این افراد با رانت های به وجود آمده از محل این مقام ها پول های کلانی به جیب می زنند تا کی باید منتظر ماند و شاهد انتشار این دست اخبار بود ؟

:
منبع بولتن نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها