کد خبر: ۲۷۴۳۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مدافع مياني تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد بازيکنان اين تيم هنوز پاداش پيروزي در دربي شهر تهران را دريافت نکرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، رضا نورمحمدی ابتدا در مورد پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سختی بود، خصوصاً اینکه حریف 10 نفره شد و رو به دفاع اتوبوسی آورد. از طرفی شرایط زمین هم بسیار بد بود ولی خوشبختانه در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم. ما از سوشا مکانی مطمئن بودیم ولی فقط نگران بودیم که پنالتی‌ها را از دست بدهیم.

وی درمورد اینکه پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با استقلال روبه‌رو نخواهد شد، ادامه داد: اگر مقابل استقلال هم قرار می‌گرفتیم جای نگرانی وجود نداشت. به هر حال دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و یک بازی سخت محسوب می‌شود اما دیدار با ذوب‌آهن نیز به هیچ عنوان برای ما آسان نیست. ذوبی‌ها واقعاً تیم خوبی دارند ولی ما به فکر صعود به فینال هستیم.

نورمحمدی درمورد تقابل پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی تأکید کرد: گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس چند بار مقابل تیم ما قرار گرفته و حساسیتی در این زمینه وجود ندارد. او تیم خوبی درست کرده و قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. با این حال ما میزبان هستیم و بازی در روز تعطیل برگزار می‌شود. از هواداران پرسپولیس می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند تا صعود به فینال را جشن بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم از طریق جام حذفی خیلی سریع سهمیه آسیا را به دست آوریم و منتظر لیگ نمانیم. البته باز هم می‌گویم که بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون ذوب‌آهن تیم خوبی است. ذوبی‌ها در خط هافبک پاسورهای خوبی دارند و باید مقابل آنها باهوش بازی کنیم.

نورمحمدی درمورد اینکه آیا پاداش پیروزی در دربی به بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده یا خیر؟ گفت: ما بحث پاداش را فقط از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و نمی‌دانیم میزان آن چقدر است.

وی با اعلام اینکه پاداش پیروزی در دربی هنوز به بازیکنان پرداخت نشده است، گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه به مشکلات مالی بازیکنان رسیدگی کنند. ما دوست نداریم این مسائل رسانه‌ای شود ولی به هر حال بازیکنان پرسپولیس هم مشکلات خاص خودشان را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها