کد خبر: ۲۷۴۲۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
محمد خانزاده بازيکن پرسپوليس معتقد است که هر چند آقاي استيلي مربي بزرگي است اما او چون عاشق پرسپوليس است به راه‌آهن نمي‌ رود.
به گزارش پایگاه 598،خانزاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: پرسپولیس آمادگی داشت که باز هم در مرحله نیمه نهایی در دربی با استقلال بازی کند اما حالا هم فرقی نکرده، هدف ما قهرمانی است.

به راه‌آهن نمی‌ روم

حمیدخان استیلی عنوان کرده که اگر خالقی فر به پرسپولیس بیاید او می‌ خواهد من (خانزاده) را به عنوان بازیکن تعویضی به راه‌آهن ببرد. من از ایشان خیلی تشکر می‌ کنم آقای استیلی به من خیلی لطف داشته و مربی بسیار بزرگی است اما من عاشق پرسپولیس هستم، با این باشگاه قرارداد دارم و واقعا دوست ندارم به تیم دیگری بروم.

بازی سنگین با استقلال

بازی خیلی سختی برابر گل گهر سیرجان داشتیم. ما همین چند روز پیش در یک دیدار سنگین با استقلال بازی کرده بودیم، بدون اینکه استراحتی داشته باشیم در جام‌حذفی به مصاف گل گهر رفتیم اما خوشبختانه توانستیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را پیدا کنیم.

گل گهر خیلی انگیزه داشت

شاید الان در ذهن همه این سوال پیش آمده که چرا پرسپولیس با تیم دسته یکی گل گهر کارش به ضربات پنالتی کشید؛ اول من منکر این نمی‌ شوم که گل گهر تیم خیلی خوبی است، انگیزه در فوتبال خیلی کارها می‌ کند و تیم گل گهر در این دیدار انگیزه های مضاعفی داشت. نمی‌ خواهم بهانه بیاورم اما شرایط زمین مسابقه هم خوب نبود. وقتی به توپ ضربه می‌ زدیم توپ پله پله می‌ شد و درست نمی‌ توانستیم بازی کنیم. اما باز هم می‌ گویم خدا را شکر که توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

قهرمانی در جام‌حذفی

من قبل از این دیدار هم گفته بودم که پرسپولیس آمادگی این را دارد که مجددا در جام‌حذفی (در دربی) برابر استقلال قرار بگیرد اما خب حالا ذوب‌آهن توانسته به مرحله بعد صعود کند و قسمت این بوده که ما با این تیم بازی کنیم. به عقیده من ذوب‌آهن یکی از تیم خوب شهرستانی است و مربی باهوشی دارد. اما هدف ما قهرمانی در جام‌حذفی است پس فرقی نمی‌ کند که مقابل چه حریفی بازی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها