کد خبر: ۲۷۳۴۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال خيلي زود از تغييرات قطعي در تيمش براي نيم فصل دوم خبرداد .
به گزارش "ورزش سه"، قلعه نویی که امروز میزبان مراسم یادبود غلامحسین مظلومی در مسجد نور تهران بود وعده داد دو یا سه بازیکن تیمش را تغییر می دهد. این تصمیم در پی شکست استقلال در دربی قطعی شده است .

قلعه نویی در حالی این خبر را در اولین مصاحبه بعد دربی به زبان آورده که هیچ نامی را مشخص نکرده است اما به گفته او دو یا سه نفر از استقلال بیرون خواند رفت. این در حالی است که استقلال پنجشنبه بازی مهمی با ذوب آهن دارد . قلعه نویی که از برنامه ریزی این مسابقه راضی نیست می گوید : دیدار روز پنجشنبه ما با تیم ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با فاصله کم برگزار می شود و این تیم اصفهانی تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی هم در هفته های اخیر گرفته است ، در حالیکه ما مشکلات خاص خود را داریم.

او با همان صراحت خاص خودش با انتقاد از عملکرد تیمش می گوید : نیم فصل برای استقلال اصلا خوب نبود، هفت هفته اول خوب بودیم ولی در بقیه هفته ها خوب بازی نکردیم.: البته جبران 3یا 4 امتیاز اختلاف بین تیم ها سخت نیست و در فصل دوم بایدباتمرکز بیشتری بازی کنیم.باید در این نیم فصل جبران مافات کنیم. استقلال در دو یا سه پست در نیم فصل باید تقویت شود و حتما این کار رخ خواهد داد.

وی با تسلیت درگذشت غلامحسین مظلومی افزود: وی بزرگمرد فوتبال ایران و اسطوره اخلاق بود و وظیفه داشتم که شرکت کنم و جزو انسان های با اخلاق و با رفت معرفتی بود که زود رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها