کد خبر: ۲۷۳۳۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
هر از گاهي بازي دوستانه تيم ملي با تيم هاي بزرگ در رسانه ها مطرح مي شود و اين بار قرعه به نام ايتاليا و هم چنين اسپانيا افتاده است.
به گزارش «ورزش سه»، سفر فدراسیون فوتبال ایتالیا و هم چنین خریداری سهام باشگاه ختافته توسط حسین هدایتی بهانه ای شد تا خبر بازی دوستانه تیم ملی با تیم های ایتالیا و اسپانیا رسانه ای شود در حالی که در عمل هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

یکی از اعضای کمیته تیم های ملی در این باره گفت: «نه اینکه بازی با تیم های ملی یاد شده محال و نا شدنی باشد اما فدراسیون فوتبال تا اکنون چنین درخواستی نداشته است. بهرصورت اصول برگزاری چنین بازی هایی نامه نگاری و مکاتبه است و بعد فدراسیون فوتبال مقابل اگر به برگزاری بازی راضی باشد درخواست های مالی و هم چنین تاریخ هایی که مایل به بازی است را مطرح کند و اینجا نقطه تصمیم گیری ماست. تا به امروز نه فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا و اسپانیا احساس نیاز کرده و نه کی روش این را از فدراسیون فوتبال خواسته است. حقیقت این است که هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و اخبار منتشره بیشتر بوی گمانه زنی و خوش بینی را می دهد.»

عضو کمیته تیم های ملی ادامه داد: واقعیت این است که چنین بازی هایی بار مالی زیادی روی دوش فدراسیون فوتبال می گذارد در حالی که فدراسیون فوتبال علاقمند است با پول چنین بازی هایی بیشتر بدهی های خود را پرداخت کند و برنامه های خود را پیش ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها