کد خبر: ۲۷۳۲۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
نایب‌ رئیس اول مجلس :
نایب‌ رئیس اول مجلس گفت: سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا گستاخی دولت‌مردان آمریکایی را نشان داد، اما شما نمی‌توانید به تحریم‌ها ادامه دهید
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌ رئیس اول مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) پارلمان، گفت: مهمترین عامل اقتدار نمایندگان ملت ایران(تیم مذاکره‌کننده) در مذاکرات هسته‌ای اقتدار برآمده از وحدت است.

وی تصریح کرد: دولت‌مردان باید توجه به نخبگان سیاسی، علمی و همفکری و مشاورت با آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

نائب‌رئیس اول مجلس با بیان اینکه به معنای واقعی کلمه می‌توان از مذاکرات اخیر این درس را گرفت که به دلایل گوناگون آمریکا قابل اعتماد نیست، ادامه داد: چگونه می‌توان به دولتی که منافع ملی آمریکا را فدای منافع رژیم نامشروع صهیونیستی می‌کند، اعتماد کرد؟

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا گستاخی دولت‌مردان آمریکایی را نشان داد، اما شما نمی‌توانید به تحریم‌ها ادامه دهید.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نمی‌توانند به تحریم‌ها ادامه دهند، خاطرنشان کرد: امروز جهان و منطقه به دلیل کاهش نفوذ آمریکا در منطقه، شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و شکست توطئه‌های آمریکا را احساس و آرامش و امنیت بیشتری می‌کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها