کد خبر: ۲۷۲۳۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سرمربی سابق استقلال گفت: «اگر این نتایج را من می‌گرفتم شما آن‌قدر از من انتقاد می‌کردید که مجبور شوم استعفا بدهم.»

به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی با 4 پیروزی و یک شکست در دربی‌های تهران (به عنوان سرمربی) رکورد قابل قبولی دارد. در آستانه دربی حساس پایتخت با مظلومی گفتگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

 

* قصد همکاری با تیمی را ندارید؟

- فعلا که ما را نمی‌خواهند (باخنده)، الحمدلله همه تیم‌ها مربیان خوبی دارند و نتایج خوبی هم کسب می‌کنند!

 

* گفته بودید اگر این نتایج را شما با استقلال گرفته بودید...

- بگذریم. خودتان که همه‌چیز را می‌دانید. اگر من در 7 بازی 6 امتیاز گرفته بودم، خود شما چه می‌نوشتید؟ اصلا من کاری با مدیران استقلال ندارم. اگر این نتایج را من می‌گرفتم شما آن‌قدر از من انتقاد می‌کردید که مجبور شوم استعفا بدهم.

 

* به هر حال زمان شما هم استقلال فراز و نشیب داشت.

- همه تیم‌ها دارند. مگر الان بارسا فراز و نشیب ندارد؟ ما که همیشه با استقلال بالای جدول بودیم. تازه قهرمان جام‌حذفی هم شدیم و در لیگ اگر آن همه مصدوم نداشتیم، مسلما به مقامی بهتر از سومی دست پیدا می‌کردیم.

 

* در مورد دربی‌ها هم همیشه حرف شما هست.

- خب خبرنگاران معمولا از 4 برد پیاپی ما در دربی و آن باخت 3- 2 می‌پرسند. من هم به آن‌ها می‌گویم 4 برد کجا و یک باخت کجا!

 

* دلتان برای دربی‌ها تنگ نشده؟

- خب چرا، البته دربی سختی‌های خاص خودش را هم دارد. یک هفته قبل از بازی فشارها شروع می‌شود مربی باید کاملا مراقب بازیکنانش باشد. در خود مسابقه هم اگر مشکل داوری و... نباشد، شما باید امیدوار باشید که خوش‌شانسی بیاورید یا حداقل بدشانس نباشید.

 

* یعنی شما خوش‌شانس بودید که 4 دربی را بردید؟

- آن دربی‌ها که همه جدید بوده و همه مردم به خاطر دارند که استقلال تیم برتر میدان بود. شاید در یک دربی 2 تیم شرایط یکسان داشتند ولی در بقیه مسابقات استقلال برتر بود و برد.

 

* در این دربی چه تیمی را برنده می‌دانید؟

- ‌شرایط کلی استقلال نشان می‌دهد که آن‌ها برترند. با این همه مهره‌ای که آبی‌ها دارند قبل از شروع مسابقه 2 گل جلوتر از پرسپولیس هستند و اگر قدر فرصت‌ها را بدانند مسلما برنده می‌شوند. پرسپولیس حاشیه‌های بسیاری داشته و از طرفی تعداد بازیکنان باتجربه و دربی‌باز استقلال خیلی بیشتر است.

 

* چه کسانی شانس گلزنی دارند؟

- فکر می‌کنم شانس آرش برهانی و سجاد شهباززاده زیاد باشد.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها