کد خبر: ۲۷۲۲۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال پيکان گفت: مسئولان باشگاه پيکان اعلام کردند اگر گسترشي‌ها يک ميليارد هم بدهند ما رضايت‌نامه تو را نمي‌دهيم.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، محمد نصرتی در خصوص تساوی دو تیم پیکان و استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و یک گل دریافت کردیم که پس از آن هم باعث شد بازیکنان استقلال خوزستان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند. هر چند که در ادامه بازی موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و داور هم یک پنالتی به سود ما نگرفت. معمر سوراکا مسلمان است و قسم می‌خورد که پایش را زده‌اند. در واقع روی ساق پای او هم جای ضربه بود. بنیاد‌ی‌فر یکی از داوران آینده‌دار کشورمان است اما در آن صحنه اعتقادی به خطا نداشت.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان روی ضدحمله تمرکز داشت و روی بازیکنان سرعتی خود از جمله سیف‌اللهی، مؤمنی و اوسانی برنامه داشت که ما توانستیم به خوبی آنها را مهار کنیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

مدافع پیکان در مورد زمین ناهموار دستگردی یادآور شد: من در زمین دستگردی بزرگ شده‌ام. 7 سال آنجا بوده‌ام و فکر نمی‌کنم کسی به اندازه من این زمین را بشناسد. واقعا روز گذشته بدترین زمین بود و با وصله و پینه چمن را به هم وصل کرده بودند. به یاد دارم که در گذشته وقتی سر می‌خوردیم به علت هموار زمین بودن زمین 20 متر لیز می‌خوردیم اما هم‌اکنون شرایط زمین بسیار بد شده است و امکانات لازم در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد.

نصرتی در مورد جر و بحثی که با مهدی رحمتی در جریان بازی داشت، گفت: به هر حال در شرایط بازی این مسائل به وجود می آید و چیز خاصی نبود. در همه تیم‌ها این چیزها مطرح می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کادر فنی پیکان دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد،‌گفت: در مورد این مسئله باید هیأت مدیره و مدیرعامل تصمیم بگیرند. من به عنوان بازیکن تمام تلاش خود را می‌کنم تا مثمر ثمر باشم و بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهم.

نصرتی در مورد وضعیتش و اینکه گفته می‌شود از گسترش فولاد پیشنهاد دارد، گفت: گسترش فولاد نامه رسمی به باشگاه ما ارسال کرده است اما مسئولان تیم روز گذشته به ما گفتند اگر آنها یک میلیارد هم بدهند ما رضایتنامه تو را نمی‌دهیم. هم‌اکنون دوست داشتن من مهم نیست. من بازیکن پیکان هستم و باید باشگاه رضایتنامه من را بدهد. باید ببینیم پیشنهاد دیگری می‌آید یا نه و عجله‌ای در این مورد ندارم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد قصد جدایی از این تیم را دارد و رضایت کاملی از حضورش در پیکان ندارد، تأکید کرد: در اول فصل که تیم یارگیری می‌‌کرد وقتی دیدم بازیکنانی چون سیدمهدی رحمتی، سعید دقیقی، امیرحسین فشنگچی، ساموئل‌ و سایر بازیکنان به تیم آمدند من هم با توجه به اینکه مذاکراتم با تراکتورسازی به جایی نرسید تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. چندین سال تراکتورسازی مرا اذیت می‌کرد و فکر می‌کردند به خاطر مردم امسال هم در تیم می‌مانم اما واقعا شرایطم مهیا نبود در حالی که در چند سال پیش به خاطر مردم این کار را کردم. به خاطر دوستی و رفاقتی هم که با رحمتی داشتم تصمیم گرفتم به پیکان بیایم اما نهایتا آن چیزی که مدنظرم بود به وقوع نپیوست و ته دلم راضی نیست. به هر حال همیشه در تیم‌هایی بودم که در کورس قهرمانی بوده‌اند.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد دربی 79 گفت: به خاطر حساسیتی که این بازی دارد بازیکنان احتیاط را شرط عقل می‌دانند و به همین دلیل ریسک نمی‌کنند که باعث می‌شود بازی جذاب هم دیده نشود. من در 4 دربی حضور داشتم که یک دیدار را واگذار کردیم و همیشه سرزنش‌هایی هم وجود داشت. به هر حال یکسری تماشاگران دوآتیشه هستند که از شکست تیم ناراحت می‌شوند. بهترین نتیجه مساوی است که نه سیخ می‌سوزد و نه کباب. باید فرهنگ ما درست شود تا از این حساسیت‌ها کمتر شود. شما ببینید شاید اگر تلویزیون مدتی مسابقات شطرنج، بدمینتون یا سایر رشته‌ها را نشان دهد مردم هم به آن رشته علاقمند شوند.

وی در مورد نتیجه بازی گفت: دوست دارم پرسپولیس برنده دربی شود اما پیش‌بینی من این است که بازی با تساوی بدون گل خاتمه خواهد یافت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها