کد خبر: ۲۷۲۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
بشار اسد:
رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که کشورش در مقابل هرگونه تهدید خارجی کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش سرويس بين اللمل 598 به نقل از شبکه خبری العالم، "بشار اسد" در گفتگو با روزنامه "ساندی تایمز" بر آمادگی کامل خود برای نبرد و جان باختن در صورت مجبور شدن به مقابله با قدرتهای خارجی تاکید کرد.

وی گفت که برای هرقطره خون ریخته شده در سوریه احساس اندوه می کند اما نظام سوریه باید احترام به قانون را در مقابله با باندهای مسلح برقرار کند.

بشار اسد گفت: نقش من به عنوان رئیس جمهور ایجاب می کند که به سخن یا ابراز اندوه بسنده نکنم بلکه کار عملی انجام دهم و نقش من در اندیشیدن درباره تصمیماتی است که باید آن را برای جلوگیری از ریخته شدن خون های بیشتر اتخاذ کنم.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: تنها راه حل در یافتن افراد مسلح و پیگرد باندهای مسلح، جلوگیری از ورود سلاح و مهمات از کشورهای همجوار و جلوگیری از خرابکاری و اعمال احترام به قانون و نظم عمومی است.

وي تصريح كرد: کشمکش و فشار برای به زانو درآوردن سوریه ادامه خواهد یافت اما سوریه هرگز سرتسلیم فرود نخواهد آورد.

بشار اسد اتحادیه عرب را به بهانه تراشی برای دخالت نظامی غرب متهم و تاکید کرد که این امر زلزله ای در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وي گفت: دخالت نظامی ثبات کل منطقه را برهم خواهد زد و دامن همه کشورها را خواهد گرفت.

رئیس جمهوری سوریه تصريح كرد که هدف از مهلت اتحادیه عرب "نشان دادن وجود مشکلی بین اعراب و تامین بهانه ای برای کشورهای غربی به منظور دخالتی نظامی علیه سوریه است".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها