کد خبر: ۲۷۱۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
مدیر آلمانی کمپانی مرسدس بنز در شهر توسکالوسای ایالت آلابامای آمریکا به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی بازداشت شد.
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از آسوشیتد پرس، مدیر آلمانی کمپانی مرسدس بنز در شهر توسکالوسای ایالت آلابامای آمریکا به دلیل نداشتن گواهینامه رانندگی بازداشت شد.
مدیر 64 ساله مرسدس بنز به اتهام نقض قانون مهاجرت و نداشتن مجوز رانندگی مخصوص اتباع غیرآمریکایی بازداشت شد. هر چند که وی بعد از نشان دادن گذرنامه و گواهینامه رانندگی آلمانی خود به مقامات پلیس آزاد شد.
فلیسیا جرالد، سخنگوی کمپانی مرسدس بنز در این زمینه اظهار داشت: «وقوع این وضعیت باعث تاسف است. البته این مشکل با تایید گواهینامه رانندگی آلمانی همکار ما توسط پلیس شهر توسکالوسا بر طرف شد.»
قانون مهاجرت جدید ایالت آلاباما اخیرا با انتقادهای بسیاری از سوی فعالان مدنی و سیاستمداران مواجه شده است. بر اساس این قانون اتباع غیر آمریکایی ای که فاقد مجوز از نهادهای ذی ربط ایالتی باشند،  قادر به ادامه کار و سایر فعالیت های اجتماعی نخواهند بود. کارفرمایان ایالت آلاباما نیز از اینکه به موجب این قانون مجبورند مهاجران فاقد مجوز را از کار بیکار کنند، ناراضی هستند. یک اقتصاد دان دانشگاه آلاباما پیش بینی کرد که در صورت ممنوعیت کار مهاجران فاقد مجوز، ایالت آلاباما حدود 40 میلیون دلار متضرر خواهد شد.
در حال حاضر قانون مهاجرت جدید ایالت آلاباما نه تنها در مورد اتباع اسپانیولی بلکه در مورد اتباع اروپایی نیز اعمال می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها