کد خبر: ۲۷۱۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از پرس تي وي، موثار برکات Muthar Barakaat تحليلگر مسائل سياسي روز شنبه با اشاره به اعتراف مقامات انگليسي به داشتن تماس مداوم با مخالفان دولت سوريه، گفت، انگليس نه تنها مدتي است با مخالفان بشار اسد رئيس جمهور سوريه در تماس است، بلکه به آنها در ايجاد ناآمني و ناآرامي در اين کشور کمک مي کند.
تحليلگر مسائل سياسي با اشاره به اينکه آشوبگران سوريه که با مقامات انگليسي در ارتباطند اقليت مردم اين کشور را تشکيل مي دهند، تاکيد کرد، بسياري از مخالفان دولت سوريه که خود را معترضان اين کشور مي نامند براي 30 سال است که کشور خود را ترک کرده اند و در انگليس زندگي مي کنند.
موثار برکات با دوگانه دانستن سياست انگليس تاکيد کرد، اين کشور از سويي با کمک به بحرين در سرکوب شديدتر مردم اين کشور دست دارد، و از سوي ديگر با افراد مسلحي که خود را مخالفان دولت سوريه مي نامند، ديدار مي کند.
در اين خصوص خبرگزاري فرانسه روز جمعه گزارش داد، ويليام هاگ وزير امور خارجه انگليس و ديويد کامرون نخست وزير انگليس قرار است با نمايندگان معترض دولت سوريه در شهر لندن ديدار کنند.
با وجود تاکيد مسوولان سوري بر اجراي تدريجي اصلاحات در امور سياسي و اقتصادي در اين کشور، برخي گروه هاي مخالف همچنان با تحريک عوامل خارجي با نفوذ به صفوف تظاهرکنندگان، برخي شهرهاي سوريه را صحنه ناآرامي هاي خشونت بار کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها