به گزارش
پایگاه 598 به نقل از تراز؛ در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب با اشاره به اینکه برقی کردن قطار تهران – مشهد براساس برنامه پیش می رود گفت: این کار از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و زمان اجرای چنین پروژههایی معمولا پنج ساله است.
وی با شاره به سختی کار با توجه به لزوم ایجاد شبکه های برقی در مسیر و تونلها،نیاز به تغییرات در برخی نقاط ریلی، پل ها و ایستگاهها و ... از جمله مشکلات کارمان است، گفت: قطار تهران – مشهد توسط یک کنسرسیوم در حال اجرا است و براساس قرارداد در ازای انجام این پروژه ۲۰ سال پول بلیت قطار به پیمانکار تعلق میگیرد تا بازگشت سرمایه و سود داشته باشد.
نماینده شرکت مشانیر در بخش قراردادها خاطرنشان کرد:با اجرای این پروژه زمان رسیدن به مشهد حداقل نصف میشود.