کد خبر: ۲۷۱۶۹۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
معاون مهندسی شرکت سایپا کاشان از عرضه محصول جدید این شرکت به نام «ساینا» به بازار در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

معاون مهندسی شرکت سایپا کاشان از عرضه محصول جدید این شرکت به نام «ساینا» به بازار در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای خودرو، ناصر تاران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اولین نمونه آزمایشی محصول جدید سایپا کاشان به نام ساینا با بهره گیری از توان متخصصان داخلی تولید شده و براساس برنامه این خودرو در دو تیپ تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: این خودرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا بوده که بر روی پلت فرم تیبا طراحی شده است.

وی افزود: این خودرو با نام تجاری ۲۳۲ در دو تیپ معمولی و آپشن دار و با موتور ام ۱۵ و استاندارد آلایندگی یورو ۴، فرمان هیدرولیک و امکانات ایمنی و رفاهی کاملا مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی ومدیریت ارتباطات سایپا کاشان نیز از رشد دو برابری تولید خودرو «تیبا» در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ هزار و ۷۷۱ دستگاه خودرو تیبا در این شرکت تولید شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۱ هزار و ۶۸۲ خودرو بوده است.

وی همچنین افزود: این شرکت در تولید محصول «سایپا ۱۱۱» نیز با رشد ۵۰ درصدی روبرو بوده است.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی ومدیریت ارتباطات سایپا کاشان ادامه داد: در هشت ماه ابتدایی سال گذشته ۲۱ هزار و ۴۹ دستگاه خودرو سایپا ۱۱۱ در این شرکت تولید شد که این رقم طی همین مدت در سال جاری به ۳۰ هزار و ۲۱۳ دستگاه افزایش یافته است.

وی توجه به نیاز بازار و سلایق مشتریان و بهبود شرایط تولید را فضای مناسبی برای تولید کیفی و افزایش کمی آن دانست و افزود: با توجه به سیاست های پیش رو انتظار می رود ضمن تداوم رشد ایجاد شده، شاهد توسعه بیشتر محصولات و رضایتمندی مشتریان باشیم.

شرکت سایپا کاشان با مساحت ۳۱۸ هکتار به عنوان یکی از وسیع ترین مجموعه های صنعت خودروسازی کشور در سال ۱۳۸۷ با سرمایه ای افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شد.

محصولات تولیدی سایپا کاشان هم اکنون تیبا و سایپا ۱۱۱ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها