کد خبر: ۲۷۱۶۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،فریدون اصفهانیان پس از جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این جلسه گفت: مسائل مختلفی در جلسه مطرح شد به خصوص بحث بودجه کمیته‌ها‌ی مختلف فدراسیون فوتبال که قرار شد برخی از کمیته‌ها افزایش بودجه داشته باشند.

وی ادامه داد: با مساعدت اعضای هیئت رئیسه بودجه کمیته داوران هم افزایش پیدا کرد تا هم دستمزد داوران پرداخت شود و افزایش پیدا کند و هم بدهی‌ها هر چه سریع‌تر تسویه شود.

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که آیا برای داوران وسایل مورد نیاز مانند اسپری و سیستم رادیویی خریداری شده است، عنوان کرد: اسپری که برای داوران تهیه شده و حتی مدیر کارخانه تولید کننده هم قرار شده مشکلات احتمالی استفاده از این اسپری‌ها را که ممکن است به خاطر برودت هوا به وجود بیاید را حل کند.

اصفهانیان در خصوص انتخاب یدالله جهانبازی به عنوان داور دربی 79 اظهار داشت: جهانبازی از داوران خوب کشور ماست که چندین سال است که در سطح خوبی قضاوت می‌کند. وضعیت روحی، فنی و جسمانی او برای قضاوت در دربی خوب است.

وی در خصوص اینکه غیاثی اعلام کرده بهتر بهتر بود فغانی دربی را قضاوت می‌کرد، عنوان کرد: او نظر خودش را گفته اما ما باید با توجه به بضاعت‌مان به این مسئله عمل کنیم.

اصفهانیان در خصوص اعتراضی که باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب جهانبازی به عنوان داور دربی داشت، گفت: اشکالی ندارد اگر باشگاه‌ها اعتراضی انجام بدهند اعتراض باشگاه‌ها برای ما محترم است اما ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود او و حسین عسگری با هم اختلاف سلیقه شدیدی دارند، اظهار داشت: هیچ مشکلی با عسگری نداریم و هر کدام از ما وظایف خودمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

رئیس کمیته داوران در مورد قضاوت داور تیم‌های ایران و کره جنوبی گفت: داور در مجموع قضاوت خوبی داشت و توانست بازی را مدیریت کند. روی صحنه گل ایران هم فکر نمی‌کنم خطایی اتفاق افتاده باشد.

اصفهانیان در پایان درباره وضعیت سرمربیگری تیم المپیک خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌هایی که کاشانی ارائه کرد و جلسات متعددی که در این خصوص برگزار شده کرانچار سرمربی تیم امید شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها