کد خبر: ۲۷۱۵۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
کاپيتان اسبق پرسپوليسي‌ها حواشي پيش از بازي دربي را در عملکرد بازيکنان بي‌تاثير مي‌داند.

 

به گزارش پایگاه 598،حسین بادامکی با بیان اینکه پتانسیل هر دو تیم برای برد دربی بالاست به "ورزش سه" می‌گوید: امیدوارم استرس بر بازی حکم فرما نباشد تا بازیکنان کارشان را درست انجام داده و مردم هم از این دیدار لذت ببرند و همچنین دربی خوب و پرگلی ببینیم.

او تاکید کرد: باتوجه به اینکه سابقه بازی در پرسپولیس را دارم امیدوارم تیم محبوبم از تمام توان‌ خود برای پیروزی استفاده کند.

بادامکی دربی را مانند دیگر بازی‌های لیگ ندانسته و خاطر نشان کرد: شرایط ویژه‌ای در این دیدار حاکم است، چرا که تماشاگران و بازیکنان نگاه متفاوتی به نتیجه این مسابقه خواهند داشت و قطعا حواشی اخیر نمی‌تواند در دربی به پرسپولیس ضربه بزند. امیدوارم بچه‌ها در کمال آرامش بتوانند پیروز میدان باشند.

او یادآور شد: بهترین خاطره‌ام در یازده دربی که تجربه کردم مربوط به همان بازی معروفی می‌شود که با ده نفر دو بر صفر عقب بودیم و با هت‌تریک زاید بردیم.

هافبک صبای‌قم در خصوص شرایط تیمش عنوان داشت: ما در حالی به مصاف فولاد می‌رویم که چند محروم و مصدوم داریم و از این حیث شرایط سخت‌تری نسبت به بازی‌هایی که تا اینجای فصل داشتیم تجربه خواهیم کرد. بازی بسیار سختی با فولاد خواهیم داشت چرا که آن‌ها قهرمان سال گذشته هستند و اوضاع خوبی دارند. غائبین ما کارمان را سخت خواهند کرد ولی باید تلاش کنیم در اهواز امتیاز بگیریم.

بادامکی افزود: بازیکنان جوان خوبی داریم که این دیدار بهترین فرصت برای آن‌هاست تا بتوانند خودشان را ثابت کرده و جایگزین خوبی برای دیگر نفرات تیم باشند.

او در مورد جریمه شدنش از سوی باشگاه صبا می‌گوید: از این قضیه اطلاعی ندارم و فقط مصاحبه آقای جهان‌بینی را خواندم. فکر نمی‌کنم چیز مهمی باشد.

بازیکن صبا تصریح کرد: برای قراردادها قول آخر هفته را به ما داده بودند اما تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده است. باید ببینیم امروز و فردا این مسئله برطرف می‌شود یا خیر. منتظر هستم تکلیف پرداخت قراردادمان مشخص شود و بعد از بازی با فولاد نسبت به آینده خود تصمیم‌گیری کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها