کد خبر: ۲۷۱۴۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد تنها اظهارات مدیرعامل، سخنگو و سرمربی استقلال جنبه رسمی دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید سعید افجه ای گفت: با توجه به اظهار نظرهایی که در برخی سایتها منتشر شده است مواضع رسمی باشگاه را اعلام می کنم. بر اساس مذاکرات و تبادل نظرات انجام گرفته در آخرین جلسه که مورد تایید اکثریت اعضا قرار گرفت تا اطلاع ثانوی مصاحبه های رسمی و اعلام مواضع باشگاه در حوزه مدیریتی از طریق مدیریت عامل و سخنگو و از نظر فنی فقط توسط سرمربی محترم جناب آقای قلعه نویی قابل استناد و رسمی است.

 

وی افزود: البته با احترام به کلیه عزیزان در حوزه مدیریتی و فنی اعلام نظرات و انجام مصاحبه هایی که توسط ایشان صورت می پذیرد الزاما موضع باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نمی باشد و اعلام نظر شخصی مصاحبه کنندگان محسوب می شود. هر چند اطمینان داریم همه عزیزان به این اصول پایبند هستند و اجازه خواهند داد مصاحبه ها به صورت متمرکز و با عنایت به نظر هیات مدیره از طرق فوق الذکر منتشر شود.

 

سخنگوی استقلال در پایان ادامه داد: ضمنا انتظار به حق ما از همه اهالی فوتبال در شرایط حساس کنونی این است که به جای تزریق حاشیه به باشگاه های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس، در جهت ایجاد آرامش بیشتر همانند گذشته در کنار ما باشند.

 

موضع گیری عجیب سعید افجه ای در قبال برخی خبرها از آن جایی نشات گرفته که امروز بهرام افشارزاده در اظهار نظری نسبت به صحبت های کامران صاحب پناه رئیس هیات مدیره باشگاه مبنی بر مبلغ پاداش دربی واکنش نشان داد و گفت او نباید درحالی که هنوز رقم پاداش مشخص نشده چیزی اعلام می کرده است. به نظر می رسد صحبت های سخنگوی استقلال برای محدود کردن دیگر اعضای هیات مدیره استقلال برای انجام مصاحبه البته با هماهنگی بهرام افشارزاده است.

 

ظاهرا نسبت به برخی اظهارنظرها مسئولان استقلال حساس شده اند و از اینکه اخبار هیات مدیره به بیرون درز پیدا کرده چندان راضی نیستند. گفتنی است که اخباری هم که از هیات مدیره استقلال از زبان سخنگوی این باشگاه روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار می گیرد در مقایسه با صحبت های اعضای هیات مدیره در رسانه هی مختلف چندان صحیح به نظر نمی رسد و گاها تناقض در آنها دیده می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها