کد خبر: ۲۷۱۴۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
سرپرست سپاهان گفت: «بعد از برگزاری هفته پانزدهم در خصوص لیست ورود و خروج سپاهان تصمیم گیری می کنیم.»

به گزارش پایگاه 598، رسول خوروش در رابطه با دیدار هفته پانزدهم تیم سپاهان مقابل سایپا اظهار داشت: «با نتایجی که هفته های گذشته کسب کردیم، وضعیتمان در جدول بهتر شده و این هفته نیز یک دیدار سخت مقابل تیم با انگیزه سایپا داریم. حریف تیم جوانی دارد و چون در هفته های اخیر خوب نتیجه نگرفته، به دنبال پیروزی در این بازی خانگی است اما ما نیز برای 3 امتیاز به این دیدار پای می گذاریم تا انشاالله با یک پیروزی قهرمانی نیم فصل را به دست آوریم.»

 

وی در رابطه با مصاحبه رسول نویدکیا علیه سرمربی تیم و احتمال پیوستنش به پرسپولیس تصریح کرد: «نویدکیا این مصاحبه را تکذیب کرد زیرا وقتی با او صحبت کردیم اعلام کرد که حرف هایش را تحریف کرده اند و علیه باشگاه صحبتی نداشته است. این بازیکن تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و رفتنش به پرسپولیس هم شایعه است.»

 

سرپرست سپاهان در پایان در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل تیمش گفت: «فعلا تمام تمرکزمان روی دیدار با سایپا است اما بعد از این بازی فعالیتمان را در فصل نقل و انتقالات شروع می کنیم زیرا شروع نقل و انتقالات همزمان با برگزاری هفته شانزدهم است و نباید از سایر تیم ها عقب بمانیم. البته فکر نمی کنم تغییر چندانی برای نیم فصل دوم داشته باشیم.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها