کد خبر: ۲۷۱۳۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاسند با کمک ملی پوش سابق ایران بتوانند مقدماتی برگزاری اردوی خارجی خود در ایتالیا را به جای امارات فراهم کنند.

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* بنابر اعلام محمود خوردبین، بلیت سفر مستقیم به سیرجان برای ساعت 9:30 روز چهارشنبه هفته آینده تهیه شده تا پرپسولیس روز پنج شنبه در جام حذفی به مصاف گل گهر سیرجان برود.

 

* مسئولان پرسپولیس در حال پیگیری حضور حسین عبدی روی نیمکت در دربی هستند. عبدی در دیدار با گسترش فولاد از کنار زمین اخراج شد.

 

* بهروز منتقمی سرپرست باشگاه امروز جلسه ای با مسئولان وزارت ورزش و جوانان درخصوص آخرین وضعیت پرسپولیس برگزار کرد.

 

* میثم حسینی از باشگاه سپاهان پیشنهاد دریافت کرده است. او در این باره با حمید درخشان صحبت کرده، اما درخشان صحبت در این باره را به نیم فصل موکول کرده است.

 

* قرار است بعد از دربی درباره حضور رضا خالقی فر در پرسپولیس صحبت شود. در ازای انتقال این مهاجم به پرسپولیس، ممکن است یک بازیکن به راه آهن منتقل شده یا پول رد و بدل شود.

 

* براساس اعلام خواجه وند، پرونده خاطیان پرسپولیس دوباره بررسی خواهد شد و بعد از آن رای نهایی صادر می شود.

 

* جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است بعد از دربی برگزار شود.

 

* حمید درخشان قصد دارد از طریق رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس محل اردوی خارجی پرسپولیس را از امارات به ایتالیا تغییر بدهد. رضایی قرار است در این خصوص اقدامات لازم برای برای سفر سرخپوشان به سرزمین چکمه انجام بدهد.

 

* احمد آل نعمه یکی از گزینه های مد نظر کادر فنی پرسپولیس است. سرخپوشان برای این مدافع بلند قامت حاضرند 600 میلیون بدهند، اما باشگاه تراکتورسازی یک میلیارد طلب کرده است.

 

* سوشا مکانی از دو باشگاه ذوب آهن و پیکان پیشنهاد دریافت کرده است، اما جدایی او بستگی به نظر مستقیم حمید درخشان خواهد داشت.

 

* رضا محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس پس از حضور در نفت مسجد سلیمان، قصد دارد در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.

 

* مشکل اسکان اومانیا حل شد. باشگاه سه خانه به او نشان داده تا این مدافع کاستاریکایی از بین آنها یکی را انتخاب کند.

 

* حمید درخشان قصد دارد در جلسه جمعه شب در هتل آزادی، وظایف تک تک بازیکنان را در دربی به آنها گوشزد کند تا بازیکنان با همه توان و تمرکز به مصاف حریف بروند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها