کد خبر: ۲۷۱۲۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
شرکت صدراسيستم پاسارگارد مدعي است باشگاه پرسپوليس حق قانوني براي فسخ قرارداد يکطرفه با اسپانسر مورد نظر نداشته است.

به گزارش پایگاه 598،شریف معاون شرکت اس آی اس (SIS) در خصوص شکایت این شرکت از باشگاه پرسپولیس با "ورزش سه" گفت‌وگویی انجام داد که می‌ خوانید:

اول می‌ خواستیم قرارداد بهنام پیشرو باطل شود

در ابتدا شکایتی از باشگاه پرسپولیس کردیم و خواستیم قرارداد این باشگاه با شرکت بهنام پیشرو کیش ابطال شود. اما در چند روز مانده به تاریخ دادگاه این قرارداد اتوماتیک فسخ شد. به همین خاطر شکایت دیگری از باشگاه کردیم تا در مرحله بعدی وکیل کار را پیگیری کند و اولین قدم این است که بعد از برگزاری جلسات دادگاه احقاق حق کنیم.

تمام مشکلات به خادم برمی گردد

در واقع ما از باشگاه پرسپولیس شکایت کردیم، نه شخص خاصی مشکل ما با وزارتخانه بود که قرارداد ما را نادیده گرفتند. سرمنشا تمام این اتفاقات که در باشگاه پرسپولیس افتاده، به خادم برمی گردد که به هیات مدیره جدید اعلام کردند به قراردادشان با بهنام پیشرو پایبند باشند و وزارتخانه قول داد تمام قراردادهای قبلی را فسخ کند. به همین خاطر هیات مدیره خودشان را صاحب حق دانستند و با صدرا کار نکردند. جالب است چند وقت بعد همین بلا سر بهنام پیشرو کیش آمد.

قرارداد غیرقابل فسخ بود

در قرارداد صدرا سیستم با باشگاه پرسپولیس صراحتا قید شده این قرارداد غیرقابل فسخ است حتی در صورتی که مدیرعامل و هیات مدیره تغییر کند. به همین دلیل ما با خیال راحت کارمان را انجام دادیم و حتی فکرش را نمی‌ کردیم باشگاه خودش قراردادش را فسخ کند. باید مدارکمان را ارائه دهیم به دادگاه تا مشخص شود، از نظر مالی چه میزان ضرری با شرکت صدراسیستم دیده است. در مرحله اول باید احقاق حقوق شود، قرارداد ما تا سال 1396 است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها