کد خبر: ۲۷۱۱۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
جراردو مارتينو، سرمربي آرژانتين، معتقد است انتقادها از نمايش هاي اخير آنخل دي ماريا، به دليل شروع درخشان او در منچستريونايتد بود.

به گزارش پایگاه 598،دی ماریا در تابستان گذشته با انتقالی 75 میلیون یورویی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و در 6 بازی ابتدایی اش در لیگ برتر، سه گل زد و 4 پاس گل داد.
مارتینو معتقد است که نمایش های ابتدایی، نشان دهنده تاثیر طولانی مدت بازیکن است و افت او، برای تطبیق پیدا کردن او در یک لیگ جدید، طبیعی است.
او که در آستانه دیدار دوستانه مقابل پرتغال در الدترافورد، با خبرنگاران صحبت می کرد، گفت:" باید بگویم که آنخل یکی از بهترین بازیکن دنیاست. او شروعی استثنایی در اینجا داشت. به طور کلی، بازیکنانی که به یک باشگاه جدید می روند، باید با لیگ، تیم و سبک بازی جدید و هم تیمی های متفاوت تطبیق پیدا کنند.
فکر می کنم عملکرد اخیر او بیشتر شبیه بازیکنی است که به یک باشگاه جدید آمده؛ تا نمایش های ابتدایی اش که ناگهان به ترکیب تیم اضافه شد و نمایش های درخشانی داشت.
با توجه به پست دی ماریا، او می تواند به خوبی نقش های متفاوتی را برعهده بگیرد. چند فصل قبل او برای رئال در سمت راست بازی می کرد و بعد به چپ رفت و حتی در مرکز زمین هم بازی کرد. او در جام جهانی هم در سمت چپ خیلی خوب بود. او می تواند در هر پستی که مربی از او بخواهد، بازی کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها