کد خبر: ۲۷۱۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۰
فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام باند بزرگ قاچاق تجهيزات ماهواره به كشور و كشف بيش از 24 هزار قطعه از اين تجهيزات در بازرسي از انبار آنان توسط ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ،  سردار "حسن كرمي " صبح امروز در گفت و گو با اين پايگاه با بيان اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پي چندين ماه فعاليت شبانه روزي و كار پليسي موفق شدند يك باند بزرگ قاچاق تجهيزات ماهواره به كشور شناسايي كنند.
وي با بيان اينكه اعضاي اين باند محموله هاي خود را از جنوب كشور به اصفهان منتقل كرده و در انباري نگهداري و سپس بين نصاباني كه با آنها در ارتباط بودند توزيع مي كردند افزود: ماموران پس از اطلاع از حضور قاچاقچيان در انبار مذكور با هماهنگي مقام قضايي وارد محل شده و دو نفر از اعضاي اصلي باند به نام هاي " منصور _س "‌ و"جواد_ف" را دستگير كردند.
اين مقام مسئول گفت: در بازرسي از انبار موصوف تعداد 24 هزار و 529 قطعه تجهيزات دريافت از ماهواره شامل، سه هزارو 978 دستگاه ريسيور، 19هزار و 490 عدد ال ان بي، يك هزار و 69عدد كارت ريسيور، پايه گردان ديش، كنترل ريسيور،و برد كوچك و بزرگ به همراه 11 كارتن لوازم آرايشي و بهداشي خارجي قاچاق و تاريخ گذشته كشف و ضبط شد.
وي با بيان اينكه متهمان دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند گفت: تحقيقات در خصوص ساير مرتبطين با اين باند ادامه دارد و به زودي تمام كساني كه در زمينه انحراف جامعه قدم بر مي دارند دستگير و تحويل قانون خواهند شد.
سردار كرمي در پايان خاطر نشان كرد: شناسايي و دستگيري باندهاي تهيه و توزيع تجهيزات ماهواره از ابتداي سال تا كنون سرعت و شدت بيشتري گرفته و پليس استان با قاطعيت تمام با اين گونه افراد برخورد مي كند و اجازه نخواهد داد عده اي به بهانه سودجويي مالي افكار جامعه را منحرف ساخته و زمينه بروز آسيب هاي اجتماعي و آشفتگي در خانواده ها را فراهم كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من تجهیزات ماهواره در کشورمون تولید بشه دیگه شاهد قاچاق تجهیزات ماهواره نخواهیم بود یا حداقل کمتر خواهد شد مسئولان به فکر باشند تا کارخانه تولید تجهیزات ماهواره را در ایران را راه اندازی کنند مطمئن باشید مردم هم حمایت خواهند کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها