کد خبر: ۲۷۰۸۸۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۶     ۲۷ آبان ۱۳۹۳
یک هفته دیگر دوباره دربی است، دیداری پرهیاهو که البته طی دو سال اخیر هیچ بار فنی‌ای نداشته و با تساوی بدون گل تمام شده است.

به گزارش پایگاه 598، وقتی صحبت از دربی می‌شود، یاد پیشکسوتان دو تیم می‌افتیم، آنهایی که در دربی‌های زیبای دهه‌های50 و 60 نقش داشته‌اند. علی جباری یکی از همین نفرات است. دیروز با کاپیتان اسبق استقلال در مورد دربی و حواشی آن همکلام شدیم.

 

مي‌گويند شرايط استقلال براي دربي حداقل روي كاغذ بهتر است.


به نظرم شرايط دو تيم برابر است و هركدام دردسرها و دغدغه‌هاي خودشان را دارند. دربي را كه روي كاغذ بازي نمي‌كنند. همه چيز درون زمين معلوم مي‌شود و آنجا، جايي است كه گاهي اوقات يك اشتباه حاصل زحمات يك تيم را مي‌تواند برباد بدهد. البته اگر مشكلات فني ما در اين هفته كم شود، احتمال پيروزي‌مان بيشتر مي‌شود. كادر فني دارد همين كار را مي‌كند.

 

41 سال از دربي معروف سال 1352 گذشته، همان دربي‌اي كه با برتري 6 بر صفر پرسپوليس تمام شد و چند استقلالي متهم به خيانت شدند. نمي‌خواهيد در آن مورد حرفي بزنيد؟


اين اتفاق مال گذشته است اما هنوز هم آزارمان مي‌دهد. باز هم مي‌گويم در آن بازي چند بازيكن استقلال خيانت كردند و الان بالغ بر چهار دهه است كه با عذاب وجدان ناشي از كار خودشان زندگي مي‌كنند.

 

چرا پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس براي تماشاي دربي و كلاً در ورزشگاه آزادي جايگاه ويژه‌اي ندارند؟


گرفتن اين جايگاه كار سختي نيست اما آقاياني كه در كميته پيشكسوتان فدراسيون مسئول هستند، كاري نمي‌كنند، دريغ از اقدامي مؤثر در اين عرصه. فقط سفره‌اي پهن شده و يك تعدادي... اگر كسي موضوع را پيگيري مي‌كرد، قطعاً آقاي كفاشيان هم با آن موافقت كرده و پيشكسوتان صاحب جايگاه مي‌شدند.

 

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها