کد خبر: ۲۷۰۸۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
دارنده سه مدال طلای بازی‌های آسیایی در کشتی آزاد، درگذشت مرحوم بابک قربانی را غمی بزرگ و دردناک برای جامعه کشتی ایران دانست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا یزدانی درباره درگذشت مرحوم بابک قربانی، قهرمان تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی 2010 اظهار کرد: مرحوم بابک قربانی یکی از کشتی‌گیران بااخلاق و سربه‌زیر تیم ملی بود. واقعا او بر اثر یک لحظه عصبانیت و در شرایطی خاص مرتکب قتل شد که به هیچ وجه این طور اقدامات با روحیه او سازگار نبود چرا که او فردی با منش پهلوانی و نجیب و افتاده بود.


آزادکار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی با بیان اینکه از شنیدن خبر درگذشت مرحوم قربانی به شدت متاثر شده است گفت: باور این موضوع هنوز برایم سخت و دشوار است. واقعا حیف شد که سرنوشت بابک به این شکل رقم خورد و تنها بر اثر یک اشتباه، سرنوشتش به اینجا ختم شد. ای کاش شرایط به گونه‌ی دیگر پیش می‌رفت و حداقل خانواده شاکی با توجه به افتخاراتی که او برای مملکت به دست آورده، از او گذشت می‌کردند اما به هر حال دیگر کار از کار گذشته و او از بین ما رفته است.


وی با ابراز تسلیت به خانواده مرحوم بابک قربانی، جامعه کشتی و عموم مردم خاطرنشان کرد: غم از دست دادن چنین قهرمانی واقعا دردناک است. او سن کمی داشت و می‌توانست مانند گذشته به افتخارآفرینی‌های خود برای کشتی ایران ادامه دهد و بارها پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورد. واقعا حیف شد که دیگر بابک در بین ما نیست و کشتی ایران از داشتن چنین استعداد درخشانی تنها بر اثر یک اتفاق و یک لحظه عصبانیت محروم شد. امیدوارم روح بابک قربانی در آرامش باشد و از خداوند می‌خواهم به همه نزدیکان و دوستان او صبر عطا فرماید.

 


گفتنی است در روز جمعه نهم تیرماه 1391 بابک به همراه برادرش محمد برای تفریح و شکار به ارتفاعات کرمانشاه می روند.در مسیر بازگشت او در کنار محلی اطراف یک روستا مشغول شناکردن می شود.اما ممانعت و برخورد لفظی جوانی باعث درگیری میان آنها می شود.کار به نزاع بیشتر و حضور افراد محلی می کشد.بابک با تفنگ شکاری خود یکی از افراد نزاع کننده به نام سجاد زارع را به قتل می رساند و متواری می شود.او پس از چند روز اختفا سرانجام خود را به ماموران انتظامی معرفی می کند و دستگیر و زندانی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها